Skocz do zawartości

Długość title, description


Orish

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim dlatego, żeby nie dawać w tych tagach wypracowań i nie nawalać słów kluczowych na setki :P Ogólnie ograniczenia są ... ale dopiero w momencie przegięcia są egzekwowane ... ja się np nie spotkałem z ucinaniem tych tagów, nie wiem ile znaków łapie ... ale wiem, że:

- im mniej słów w TITLE tym mniejszy podział ważności między te słowa = wpływa na pozycję,

- 2-3 sensowne zdania w DESCRIPTION to nie przegięcie ( nie wpływa na pozycję, ale może przyciągnąć uwagę użytkownika ),

- różne strony powinny być różnie opisane (zróżnicowanie tytułów i opisów).

Między innymi tymi zasadami się kieruję wypełniając te tagi :)

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście się z tym zgadzam, tylko w serwisach, gdzie w title częsty jest schemat np. "Nazwa artykułu - Nazwa serwisu" zawsze zdarzy się trochę artykułów o długich nazwach. Pytanie, czy w takim wypadku lepiej skracać je już na poziomie CMS-a, czy pozwolić, aby wyszukiwarka sama je skróciła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura Grim, od pewnego czasu google premiuje długie title i nie wierzę ze tego nie zauważyłeś nawet gdy sam poszukujesz jakichś informacji. Im dłuższy tytuł tym lepszy. Najważniejsze słowa na początek, na końcu nazwa serwisu - to moja recepta na title :)

Mhm... tęskniłem?

Jeżeli szukasz kogoś, kto zrobi profesjonalne zdjęcia, to zapraszam! Fotografia Produktowa - klik klik!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czy taka bzdura ... pewnie jest to związane z innymi czynnikami (np. wielkością serwisu) - sposobu optymalizacji i tego jaką drogą chcemy osiągnąć efekty - kiedy się idzie w zapytania wielowyrazowe, jak najbardziej warto zmieścić trochę więcej słów w TITLE, kiedy się idzie w konkretne hasło nie warto się rozdrabniać ... tak uważam i takie obserwacje posiadam :)

W moim odczuciu, kiedy mowa o konkretnych hasła ... im krótszy tytuł tym lepiej (ostatnio skracając tytuł stronkę podniosłem o kilka pozycji :) ).

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Spotkałam się ze zdaniem, że jeśli niektóre słowa z title wpisać wielkimi literami (te, na których najbardziej nam zależy), to wtedy łatwiej się na nie wypozycjonować. Jakie są wasze doświadczenia w tej sprawie?

Oraz: piszą, żeby nie powtarzać tych słów, które są w title potem w description. Jak z tym jest? Ma jakieś znaczenie?

Coś mi się wydaje, że faktycznie te artykuły, którym się porobiły dłuższe tytuły, jakoś lepiej stoją w wynikach wyszukiwania, ale może to tylko sugestia...

Chcę teraz wykorzystać długie tytuły i wielkie litery w title (jak się w tej kwestii dogadam z moją szaloną i upartą adminkąB), a tytuły na stronie w h1 wrzucać takie, żeby nie były zbyt długie dla czytelnika i żeby wyglądały schludnie. Ktoś z Was może stosuje takie rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duże i małe litery dla Google, to jedno i to samo.

Moim zdaniem, właśnie powinno się używać tych samych słów w tittle i descr.

Długość tytułu nie jest również, aż tak istotna.Znaczy, lepiej dać dłuższy tytuł, ale nie należy się spodziewać z tego nie wiadomo jakich korzyści B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas optymalizacji i pozycjonowania obowiazuja pewne zasady jezeli myslimy o serwisie ,który ma nam sluzyc na dluzszy okres czasu bez obaw minusowych update, filtrow czy w miare stalych pozycji w wyszukiwarkach to ostatnie niestety trzeba czesto aktualizowac poniewaz konkurencja nie spi.

wiec :

Nie ma zadnego znaczenia czy uzyjemy wielkich czy malych liter chyba , ze chodzi o estetyke.

Tytul (title) powinien byc tematyczny do serwisu jaki oferuje strona czyli nazwa firmy-strony, czym sie zajmuje dana firma-strona i lokalizacja, zalecane jest pod wzgledem pozycjonowania nie wiecej niz 80 znaków ale jezeli chcemy stworzyc strone o wysokim page rank i nie interesuje nas jej pozycja to zalecane jest 150 znaków i oczywiscie nie uzywac dziwnych, zbednych znaków.

Opis mata (description) powinien byc tematyczny i sensowny i wlasnie to internaucie w duzym stopniu pomaga znalezsc to czego szuka w internecie. Pod wzgledem pozycjonowania nie powinien przekroczyc 200 znaków.

Slowa kluczowe (keywords) powinne byc sensowne , nie powtarzac za wiele razy (w przpadku podwójnych slów) i znow jak wyzej jezeli chodzi nam o dobra pozycje to nie wiecej niz 20 slów (czyli okolo 150-200 znaków) odzielonych przecinkiem a w przypadku jak nam zalezy na wysokim page rank i nie wazna pozycja to nawet i 500 znaków.

Opis strony powinien w duzym stopniu nawiazywac do tytulu, opisu meta i slow kluczowych.

To, ze krotkie opisy i tytuly pomagaja w pozycjonowaniu to wiemy od dawna ale na dluzsza mete nie ma to sensu poniewaz tak szybko jak sie pojawila dana strona tak samo szybko znika.

I oczywiscie powinnismy zadbac o linki do naszej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzięki

Pytam dlatego, że właśnie czytam dzieło pt. Marketing z Google https://ksiegarnia.pwn.pl/6429_pozycja.html Książka jest z 2008 roku, ale uznałam, że ją przejrzę. To właśnie autor tej książki pisze o tych wielkich literach... Chcę sprawdzić, jak to jest teraz, bo zakładam, że od 2008 roku to się wiele zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności