Skocz do zawartości

[Wykonam] Strony zapleczowe

traktor

Rekomendowane odpowiedzi

STRONY ZAPLECZOWE

oferta-zaplecze.jpg

Witam,

Tworzeniem stron stricte zapleczowych zajmuję się od około roku i przez ten czas zrealizowałem wiele zleceń, które pozwoliły mi na nabranie niezbędnego doświadczenia, dzięki któremu moja praca przebiega szybko i sprawnie, a wykonywane przeze mnie strony zapleczowe stoją na bardzo wysokim poziomie. Szanuję mój i Państwa czas dlatego wszystkie strony wykonuję przed upływem określonego terminu. Realizacja zleceń odbywa się wg kolejności zgłoszeń.

Cechy

- dynamiczny title

- wyróżnione za pomocą odpowiednich atrybutów słowa kluczowe

- przyjazne linki

- dynamiczne nagłówki h1 oraz h2

- unikalne artykuły, nie korzystamy z jakichkolwiek mieszarek

- natychmiastowa edycja linków oraz stopki na wszystkich podstronach jednocześnie w bardzo prosty sposób

- każda podstrona składa się z nagłówka oraz artykułu min. 1000 znaków

- strony na wyłączność - nikt inny ich nie otrzyma

Cennik

- strona 5 podstron: 17zł

- strona 10 podstron: 27zł

- strona 15 podstron: 37zł

- strona 20 podstron: 47zł

Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numerem Gadu-Gadu: 3571792 lub pod adresem e-mail hipol15@op.pl, a także na PW.

W przypadku kontaktu e-mailowego oraz za pośrednictwem PW proszę o podanie tematyki strony, ilości podstron oraz słów kluczowych. Istnieje możliwość wystawienia aukcji na allegro.

Chętnie podejmę dłuższą współpracę, przy większych ilościach zamówionych stron istnieje możliwość otrzymania zniżki.

Pozdrawiam, Wiktor

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie