Skocz do zawartości

Najlepsze automatyczne i pół-automatyczne dodawarki

kikas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W najbliższym czasie planuję zakupić 2 narzędzia wspomagające zdobywanie linków.

Mam zamiar kupić jeden produkt automatyczny i jeden pół-automatyczny.

Zakładam ten temat w dziale "Dla początkujących" ponieważ oczekuję porady bardziej ogólnej, w dziale "Narzędzia" raczej występują opisy produktów i uwagi na ich temat.

Nie widzę sensu kupować więcej niż jeden z automatu i pół automaty, ponieważ przypuszczam że bazy katalogów i precli są podobne, poprawcie mnie jeśli się mylę.

Moje kryteria to przede wszystkim skuteczność i oszczędność czasu.

Z góry dziękuję za pomoc.

Chodzi mi o dodawarki do katalogów/precli. Dodawarki w sensie że automatycznie/pół-automatycznie dodają moją stronę.

Jestem na tyle zielony w temacie że nawet nie wiedziałem że można rozróżniać te programy.

Dobrze że założyłem ten temat w dziale dla początkujących ;)

Dziękuję za odpowiedzi.

Teraz pytanie trochę z innej beczki.

Z tego co doczytałem SeoAdder działa na zasadzie, że wgrywa się go na serwer, na którym jest strona którą chcemy pozycjonować.

Czy Publiker działa na tej samej zasadzie, czy z poziomu systemu operacyjnego?

O proszę ile to tego powstało ja mam tylko addera 6, ale widzę że ciekawsze rzeczy już powstały. Mi by był potrzebny program do generowania tekstów do precli, czyli tak by sam sobie synonimy podstawiał. Widzę że takie opcje mają przynajmniej 2 programy, publiker i chyba seobohater. Dodatkowo fajnie gdyby można zrobić np. 30 akapitow i program wybierał np. 3-4 do tekstu + zabawa z synonimami.

Możecie polecić który będzie najlpeszy do tego zadania ? czyli do generowania tekstów do precli/katalogów.

Witam.

W najbliższym czasie planuję zakupić 2 narzędzia wspomagające zdobywanie linków.

Mam zamiar kupić jeden produkt automatyczny i jeden pół-automatyczny.