Skocz do zawartości

Adres internetowy a pozycja strony w wyszukiwarce?

Vitasense

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie !

Od razu powiem ze jestem zielony jesli chodzi o pozycjonowanie stron, w zasadzie stawiam w tym dopiero pierwsze kroki stad tez moje pytanie moze byc dla niktorych smieszne.

Mianowicie chciałbym sie dowiedziec czy jesli posiadam sklep internetowy i pliki na serwerze zlokalizowane sa w następujący sposob ze w katalogu glownym serwera znajduje sie plik index.html ktory zawiera wszystkie meta tagi i przekierowuje jednoczesnie od razu do pliku index.php w folderze sklep gdzie znajduje sie juz cala zawartosc serwisu.

Automatycznie wpisujac adres powiedzmy www.domena.pl przekierowuje na adres www.domena.pl/sklep i tam tez juz znajduje sie cala zawartosc strony, kazdy kolejny linku juz ma adres www.domena.pl/sklep/costamcostam

I moje pytanie brzmi czy ma to jakis wplyw na pozycjonowanie sklepu czy nie lepiej jakby caly sklep znajdowal sie w folderze glownym serwera ??

Juz zauwazylem ze jest to problemem przy dodawaniu sklepu np do katalogow stron ze wiekszosc z nich nie tworzy miniaturki sklepu przy nazwie, tylko pozostaje białe pole, moze jest jakis sposob na rozwiazanie tego ?

Z gory dziekuję za pomoc

Pozdrawiam

Jeżeli costamcostam bedzie np. Nazwą produktu np.

sklep.pl/sklep/pozycjonowanie-stron-wg-PiO

To dobrze i ma minimalny wpływ tak samo jak nazwa domeny.

W katalogu głównym utwórz jakąś stronę (wizytówkę), jak nie Masz pomysłu z chęcią pomogę.

Szybka Naprawa błędów WordPress - od ręki i profesjonalnie. 

usun index.html a w modrewritem wytnij katalog sklep z urla

jezeli wszystkie odwolania w sklepie masz na sciezkach wzglednych nie bedzie zadnego problemu

JA: Miał Pan już nie pisać - tak trudno to zrozumieć, nie życzę sobie już od Pana maili

KLIENT: to po co Pan odpisuje? lubi Pan miec pewnie ostatnie zdanie ..ja również

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.