Skocz do zawartości

Wymiana linków - potrzebna pomoc

shift76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkujący w temacie pozycjonowania. Najwięcej problemu mam ze zrozumieniem "linkowania". Do wypozycjonowania jest storna z 4 podstronami. I teraz czy mam skorzystać z jakiegoś systemu wymiany linków, czy znaleźć strony o podobnej działalności i wymienić się z nimi linkami? czy tylko wystarczy jak umieszczę ich link na swojej stronie ? czy wtedy musi o tym wiedzieć administrator/właściciel tamtej strony? Co przyniesie mi największy skutek w podniesieniu pozycji mojej strony? Będę wdzięczny za kilka prostych odpowiedzi.

Masz zdobyć jak najwięcej linków kierujących do Twojej strony przy jak najmniejszej ilości linków z niej wychodzących... Jak to zrobisz - to Twoja broszka, ale bez jakiegokolwiek doświadczenia w systemy wymiany bym się nie pchał... (w każdym bądź razie musiałbyś kupić punkty, bądź robić strony, które te punkty by Ci generowały...)

W każdym bądź razie poczytaj forum - podstawy opisane w wielu tematach dużo dadzą na początku :)

Spółki | Prawo | Sąd

przy jak najmniejszej ilości linków z niej wychodzących...

Dziwaków tu pełno :D

nieprawda linkuj do innych a inni będą linkować do ciebie. nic złego, ze ze swojej strony wskazujesz inne strony ( to nawet lepiej) jak by tak było jak ten koleś pisze to by nikt do nikogo nie linkował a oto wcale się nie rozchodzi . wiec w swoich artykułach odnoś się do innych stron, linkując do nich, najlepiej linkować do stron o treści uzupełniającej twój artykuł

to jakiś żart ? :P

Nie linkuj bez sensu do innych stron, a tylko jeśli jest to niezbędne i faktycznie przydatne dla czytelnika/użytkownika.

nieprawda linkuj do innych a inni będą linkować do ciebie.

bardzo ciekawa teoria, szkoda, że pewnie chciałeś napisać co innego, a wyszło jak wyszło :)

to jakiś żart ? ;)

Nie linkuj bez sensu do innych stron, a tylko jeśli jest to niezbędne i faktycznie przydatne dla czytelnika/użytkownika.