Skocz do zawartości

Systemy dynamiczne


Pozycjoner.pro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Profesjonalna jest firma, która:

[...]

- oprócz pozycjonowania prowadzi też kampanie reklamowe w internecie (zarówno PPC jak i banerowe).

To się uśmiałem :) To profesjonalna firma która produkuje buty skórzane musi też hodować bydło na nie i mieć oddział w którym ma pasze dla tego bydła. Bez przesady - w dzisiejszych czasach wszystko dąży do maksymalnej specjalizacji.

Ja nie widzę problemu by firma oferująca pozycjonowanie nie świadczyła usług kampanii PPC, banerowe. Może to być uzupełnieniem oferty owszem. Ale nie ma to nic wspólnego z profesjonalizmem bądź jego brakiem.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy firma łamiąca regulamin najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej (w dodatku nie na swoich stronach, tylko klientów) oraz często polskie prawo może być profesjonalna?

Jest to tylko regulamin wyszukiwarki, która nie jest projektem charytatywnym (biznes w najczystszej postaci).

O ile wiem to regulaminy prywatnych firm nie stanowiły, nie stanowią i miejmy nadzieję nie będą stanowiły kanonów profesjonalizmu :P

Co do firm łamiących polskie prawo, to się nie wypowiem, od tego mamy sądy :)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Tak. Ale statystyki nie zliczą takich wejść, chyba że wiesz, które strony pozycjonuję, masz tysiące adresów IP i potrafisz wysyłać dokładnie takie same zapytania HTTP jak przeglądarka.

Nie będę zdradzał sekretów znanych mi rozwiązań ale mylisz się. Odnośnie tysiąca IP - wyobraź sobie toolbar i już. To oczywiście niezbyt trafiony przykład rozwiązania (nie tak jest to rozwiązane) ale na podobnej zasadzie działają przynajmniej dwa znane mi narzędzia. Ich skuteczność jest stuprocentowa.

[edyta]

Zaś oszukać statystyki potrafi pierwszy lepszy bot napisany w curl itp., że nie wspomnę o iframe wielkości 1px umieszczonych na zapleczu o sporej odwiedzalności... :P

Naprawdę βασιλ mało wiesz w tych sprawach.

p.s. a jak chcesz mieć od zaraz wzrost o powiedzmy 3k UU/dzień to tylko wskaż stronę to się przekonasz jak działają proste rozwiązania, których nawet nie będziesz w stanie rozróżnić, że to sztuczny ruch ;P Tak dziś zwiększają ruch "uczciwe firmy" które rozliczają się nie za pozycję a za wzrost ruchu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaś oszukać statystyki potrafi pierwszy lepszy bot napisany w curl itp., że nie wspomnę o iframe wielkości 1px umieszczonych na zapleczu o sporej odwiedzalności... :)

Iframe będzie ustawiał HTTP_REFERER na adres tej strony, a nie na adres Google. Curla statystyki których używam nie zaakceptują, a nawet jakby ktoś nagłówki pozmieniał to do unikalnych odwiedzin zliczą tylko jeden raz.

O web analytics wiem znacznie więcej od przeciętnego pozycjonera.

p.s. a jak chcesz mieć od zaraz wzrost o powiedzmy 3k UU/dzień to tylko wskaż stronę to się przekonasz jak działają proste rozwiązania, których nawet nie będziesz w stanie rozróżnić, że to sztuczny ruch ;P Tak dziś zwiększają ruch "uczciwe firmy" które rozliczają się nie za pozycję a za wzrost ruchu :D

Potrafię od razu rozróżnić sztuczny ruch od ruchu z wyszukiwarki.

Ruch z IP firm hostingowych, czy z IP spoza Polski na polskiej stronie bardzo się wyróżnia w statystykach.

Czy ty naprawdę myślisz, że ja bym nie zauważył, jakby mi na stronę nagle zaczęli wchodzić użytkownicy z zagranicy, używający oprogramowania działającego w niestandardowy sposób (np. niepobierającego plików graficznych)?

A firmy rozliczające się za pozycję najpierw proponują frazy 3-wyrazowe o ruchu na poziomie 20 wejść na dzień, a następnie gdy nieświadomy klient zgodzi się na to, biorą przez x miesięcy $$$ za nieudaną kampanię SEO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty możesz wiedzieć o pozycjonowaniu...

Z jego wypowiedzi wynika że posiada wiedzę na ten temat... Zasada jest prosta znasz się na dany temat to się wypowiadasz a jeśli nie to nie sprawa jest prosta. Nie zbywaj innych głupią wypowiedzią bo to źle o tobie świadczy. Myślisz że jesteś "gościem" a w rzeczywistości tak nie jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o co wam chodzi? Po prostu nie dopisałem do końca bo mi kolacja zaczęła kipieć.

Chciałem napisać: "Co ty możesz wiedzieć o pozycjonowaniu firm które rozliczają się za pozycję?"

Ta wypowiedź βασιλιάς'a była głupia. Gość myśli że jest gość, bo rozlicza się za ruch. Jedyny profesjonalista, reszta to amatorzy bo rozliczają się za top.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos, profesjonalizmu: Pamiętam dawno, dawno temu gdzieś na początku lat 90-tych, kiedy polski biznes raczkował, przyjechał do firmy, w której kiedyś pracowałem człowiek zagraniczny. Był to świetny kolo, luzak, ale biznesowy wymiatacz. Uczył nas wtedy profesjonalnego biznesu zwracając uwagę na podstawową i najważniejszą jego zasadę "Zadowolić klienta" i nic prawie więcej nie trzeba aby interes hulał. Zadowolony klient wróci do nas choćby się waliło i paliło i sam nieraz zaproponuje większą stawkę. Tego niestety, jak widać z niektórych postów w tym wątku ale też jak widać w życiu, polski biznes nie nauczył się do dziś.

Przekładając to na pozycjonowanie (choć pozycjonerem nie jestem). Najpierw analiza potrzeb klienta, a później zaproponowanie mu modelu rozliczenia korzystnego dla klienta!!!. Oczywiście nie za darmo choć czasami też warto na początku dołożyć do interesu (toż to reklama) Takie podejście naprawdę się zwraca.

Rozumiem trochę użytkownika o 'greckim' nicku ale zauważ użytkowniku, że rozliczenie za ruch też nie jest idealnym rozwiązaniem i nie mówię tu o skrajnościach w stylu naklikiwania. Wyobraźmy sobie, że spozycjonowałem, czy w inny sposób zwiększyłem ruch producenta pustaków, tak że wchodzi mu na stronę 100 tysięcy nastoletnich dziewcząt dziennie ... i co? ... ruch duży, a efekt mizerny więc wolałbym na miejscu tego producenta być wysoko na hasło pustaki i mieć ruch kilkaset osób dziennie, nieprawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi tutaj o ruch z konkretnych fraz, więc nastoletnie dziewczyny szukające pustaków (chyba że chodzi o pustych kolesi) odpadają :D

edytka

ale fakt faktem nie jest to idealny sposób rozliczenia, zresztą nigdy taki nie powstanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Programy partnerskie załatwiają sprawę :) klient płaci % od sprzedaży ... tylko czasami nawet takie wyjście może być niekorzystne dla klienta bo np. sklep mógł by zarobić więcej płacąc 2000 zł miesięcznie za pozycjonowanie niż 8 % prowizji od sprzedaży.

Klient ma przecież też narzędzia do analizy efektywności reklamy i jak mu się nie będzie kalkulować to podziękuje pozycjonerowi za pracę :D więc nie rozumiem po co ta cała dyskusja, każdy umie kalkulować, targować się, a jak nie to płaci za dużo ... i się do biznesu nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisał papieros: sposób rozliczania to sprawa drugorzędna, najważniejsze jest zadowolenie klienta. Firma profesjonalna to taka, która dąży do zadowolenia klienta, nawet jeśli czasem miałaby stracić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności