Skocz do zawartości

Systemy dynamiczne


Pozycjoner.pro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Profesjonalna jest firma, która:

- pozycjonuje tylko metodami white hat

- stosuje nowoczesny model rozliczeniowy (nie cena za pozycję)

- oprócz pozycjonowania prowadzi też kampanie reklamowe w internecie (zarówno PPC jak i banerowe).

A nieprofesjonalna jest firma, której "właściciel" przeznacza większość swojego czasu na trollowanie tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jaka to jest wg Ciebie firma profesjonalna a jaka nie ?

Profesjonalna to taka, która nie używa SWL :P :P :P:)

Zaś na poważnie: wszystkie używają SWL tylko nie wszystkie się do tego przyznają (hipokryzja). Niektóre używają tylko do linkowania zaplecza - ale jednak używają. Sęk w tym, że SWL pozwalają zmniejszyć koszty usługi.

Profesjonalna jest firma, która:

- pozycjonuje tylko metodami white hat

....

Jak nie wiesz o czym piszesz - nie pisz wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie zapytać skoro poruszyłeś ten temat, jaka to jest wg Ciebie firma profesjonalna a jaka nie ?

Profesjonalizm to określenie świadczenia usług wysokiej jakości z zachowaniem najwyższych standardów i reguł dotyczących danej dziedziny.

Jako firmę profesjonalną możemy określić taką, której działania są przewidywalne, uporządkowane i dopracowane, posiada zdefiniowane procedury i ściśle ich przestrzega, potrafi skutecznie zarządzać relacjami z klientami, kontroluje skuteczność procesów i zarządza projektami ilościowo, analizuje i usprawnia procesy dążąc do ciągłej poprawy jakości i nie boi się wdrażać innowacji.

Analogicznie firmą nieprofesjonalną możemy określić taką, w której sam proces tworzenia (usług, oprogramowania, itd) jest niedoskonały, brak jest kontroli nad procedurami, planowaniem i kosztami, nie są identyfikowane wszystkie problemy, występują działania doraźne itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaś na poważnie: wszystkie używają SWL tylko nie wszystkie się do tego przyznają (hipokryzja).

Jak firma nie wprowadza stron klientów do SWL, to nie używa SWL.

ps. co to jest: nowoczesny model rozliczeniowy???

CPC/CPA.

Jeżeli ruch na stronie się nie zwiększy, klient nie powinien nic płacić, niezależnie od tego jaką pozycję zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności