Skocz do zawartości

Jak radzicie sobie z niewypłącalnymi klientami (sprzedaż punktów)?


Mich@ł

Rekomendowane odpowiedzi

Wynajme punkty Gotlink.pl, Seo.Net.pl, E-weblink oraz SeoMatiK.pl - najtansze ceny na rynku.

Kontakt: GG 2019406 email 99f@wp.pl

468x60.gif

Doceniasz innowacje? Najmocniejszy system linków stałych Seomatik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

odświeżam temat, może w końcu doczekamy się jakiegoś przyklejonego wątku, kolejny klient który nie płaci i ma gdzieś wezwania do zapłaty, czy dla kilkuset złotych warto iść z takimi sprawami do sądu?

Dane klienta:

CSD Grzegorz Świderski ul. Brzozowa 7 05-822 Milanówek

ktoś jeszcze ma zaległe wpłaty od tej osoby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie jest proste, jak radzicie sobie z niewypłacalnymi klientami którzy kupują od was punkty z SWL...

Za wynajem pkt klient mi płaci z góry abonament. Tak samo jak go płacicie w sieciach komórkowych, za telewizje czy internet, domeny, konta hostingowe itp. Jeżeli nie zapłaci nie ma punktów i tyle w tym temacie.

Jednak mam to szczęście trafiać na dość solidnych ludzi i jak maja jakiś poślizg w gotówce zawsze mnie o tym informują abym się wstrzymał kilka dni i nie usuwał przelewów. Oczywiście sam także staram się być solidny i nie sprzedawać im kota w worku, że dzisiaj ma punkty a za dwa tygodnie nie ma bo google wyindeksowało site ze stron które są zwykłym spamem. Oczywiście zdarzało mi się sporadycznie przez te parę lat, że przelew wywaliło klientowi z jakiegoś powodu i tego się nie da uniknąć jednak zawsze dostawał moje przeprosiny i mały gratis z tego tytuł np. w postaci kilku dodatkowych darmowych dni.

Taki układ mi się sprawdza i problemów jak pisałem nie mam.

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gielo, tylko z płaceniem zawsze przed wynajmem jest taki problem, że klient potrzebuje zwykle punkty jak najszybciej, a w przypadku większych firm faktury VAT/faktury proforma zwykle idą do księgowości. Dlatego ja zwykle daje 7-14 dni na płatność ew dla stałych sprawdzonych klientów ten okres jest nawet do miesiąca.

A jeżeli chodzi o "wyprzedawanie" punktów do maksimum to moim zdaniem jest to pewnego rodzaju samobójstwo z uwagi na to że Google jest nieprzewidywalne ;)

Swoją drogą czuje się zawiedziony co do "wezwania do zapłaty" bo ostatnio otrzymałem zwrot właśnie listu z wezwaniem do zapłaty ;) Jak by nie mogli odebrać... W efekcie musiałem jeszcze zapłacić za "powrót".., Nie są to duże pieniądze no ale niesmak pozostał...

O tyle dobrze że firma zapłaciła ;)

Michał Kryński
Zapraszam na moje forum akwarystyczne  ;-) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności