Skocz do zawartości

Adwords i Google (link sponsorowany)


Amatorek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wykupiłem w Adwords linki sponsorowane, wpisałem kilka słów kluczowych. Niby wszystko ok, ale:

Dla niektórych słów kluczowych moja strona pojawia się bezpośrednio pod wyszukiwarką, a dla innych słów kluczowych jest na ekranie z prawej strony. Co ciekawe, dla danego słowa kluczowego nie ma innych linków sponsorowanych bezpośrednio pod stroną, tak więc nie ma mowy, że mieszczą się tam 3 reklamy. Natomiast jest kilka reklam z prawej strony, które na dodatek są oddzielone cienką, pionową linią. Po wciśnięciu kilkakrotnym przycisku "szukaj" reklama pojawia się na różnych pozycjach. Właściwie to raz jest nad reklamą mojej konkurencji, innym razem jest pod (mówię o wciskaniu szukaj co kilka sekund- więc nie ma mowy o zmianie stawek). Czy kolejność wyświetlania reklam jest uzależniona tylko od stawki, jaką zaproponuję za słowo kluczowe?

I kolejne pytanie. Jak ustawić reklamy w Adwords, aby moje linki zawsze znajdowały się pod wyszukiwarką a nie z boku. Na stronach Adwords nie znalazłem odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kolejność wyświetlania reklam jest uzależniona tylko od stawki, jaką zaproponuję za słowo kluczowe?

I kolejne pytanie. Jak ustawić reklamy w Adwords, aby moje linki zawsze znajdowały się pod wyszukiwarką a nie z boku. Na stronach Adwords nie znalazłem odpowiedzi.

Ad.1.

https://adwords.google.com/support/aw/bin/a...amp;answer=6111

Ad.2.

https://adwords.google.com/support/aw/bin/a...amp;answer=6546

Absurd, nonsens i hipokryzja.

Mój blog o SEO / SEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Del cytat

Kazur, bardzo dziękuję. Przykładowo jestem sprzedawcą telefonów komórkowych i jako słowo kluczowe wybieram np. plus gsm, era lub orange. Jak mogę wpłynąć na Wynik Jakości, jeżeli cała sieć sprzedaży ma te same oferty. Na mojej stronie www mam info o promocjach, mapki dojazdowe do mojego punktu, omówienie promocji, ale to wszystko jest na innych stronach bardzo podobne.

Jestem nowym użytkownikiem i prawdę mówiąc te wszystkie CPC, Wynik Jakości i inne terminy powodują u mnie matrix, więc jeżeli będziesz mógł opisać to może mniej fachowo ale bardziej zrozumiale i nie odsyłać mnie do linkówbyłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś przykładowym sprzedawcą telefonów komórkowych, to reklamujesz się na nazwy tych telefonów np."Iphone 3GS", optymalizując reklamy pod dane marki/modele telefonów, a strony docelowe reklamy powinny być podstronami konkretnych modeli.

Jeśli klient szuka np. telefonu "HTC Touch Doamond" to powinien widzieć reklamę tego własnie modelu (a nie ogólnie sklepu) a po kliknieciu powinien on trafiać na stronę z oferta danego modelu (a nie stronę główną / stronę kategorii).

I w takim wypadku wynik jakości jest duży - niezależnie od oferty cenowej, warunków dostawy w sklepi etc.

To tak dużym skrócie o wyniku jakości.

Jeśli masz czas i ochotę "wdrażać" się w temat prowadzenia skutecznych kampanii to sukcesywnie czytaj materiały ze strony https://adwords.google.com/support/aw/?hl=pl i wdrażaj w swoich kampaniach. Jeśli nie - polecam zlecenie kampanii firmie zajmującej się tym.

MM

Absurd, nonsens i hipokryzja.

Mój blog o SEO / SEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba troszkę zagmatwałem. Prowadzę salon GSM (potocznie się nbazywam sprzedawcą telefonów. Dlatego jako słowa główne wybrałem nazwę operatora a nie słuchawki. Jednak:

jak wpisuję w google nazwę operatora moja reklama jest po prawej stronie, a jak wpiszę nazwę operatora i miasto to jestem na samej górze. Mnie zależy na tym by zawsze być właśnie w tym miejscu. I tego nie rozumiem

Do wszystkich słów kluczowych mam Wynij Jakości 7/10- to chyba dobrze, bo nazwa operatora też nie ma 10/10 tylko właśnie 7.

Reklama w Adwords działa od dziś od godziny 10. Wynik jaki osiągnąłem do godziny 15 to:

kliknięcia 99

wyświetlenia8500 ( tego nie rozumiem) możecie mi to wyjaśnić 8500wyświetlen a tylko 100 osób przeglądających moją stronę(stat24)

ctr 1,19%

Co Wam to mówi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstrzymaj kampanię.

później wejdź tu:

https://www.ittechnology.us/kurs-adwords/

pobierz kurs (całkiem darmowy), przeczytaj (wybrane fragmenty pewnie dwa razy) i uruchom kampanię ponownie. nie będziesz tracić kasy całkiem bez sensu i zaczniesz rozumieć co się dzieje w kampanii :D

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

|Dzięki za pomoc. Ale w dalszym ciągu nie znam odpowiedzi, dlaczego jak wpiszę w google nazwę operatora i mojwe miasto wyskakuję pod wyszukiwarką, a jak tylko nazwę operatora to jestem z prawej strony pomimo że link sponsorowany jest tylko mój i nie ma żadnej innej reklamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności