Skocz do zawartości

Pozycjonowanie poprzez subdomeny

maciejj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie zaznaczę ze jestem amatorem i dopiero zaczynam poznawać podstawy pozycjonowania

Musze wypozycjonować stronę firmy zajmującą się projektowaniem ogrodów

Domena ma około 3 tygodni, stronę dodaje do darmowych katalogów i również uczestniczę w systemie wymiany linków

Mam jeszcze pewien pomysł na pozycjonowanie

no wiec:

główna domena to ogrody-zroski.pl i stworzyłem sub domeny np. tworzenie.ogrodow.ogrody-zroski.pl z przekierowaniem do głównej strony

takich subdomen utworzyłbym więcej

czy musiałbym każda taką sub domene dodac do kilku katalogów ? żeby Google widziało te subdomeny

czy taki zabieg poprawi mi pozycje w Google ?

no wiec:

główna domena to ogrody-zroski.pl i stworzyłem sub domeny np. tworzenie.ogrodow.ogrody-zroski.pl z przekierowaniem do głównej strony

takich subdomen utworzyłbym więcej

Przyjeło się (nie wiem dlaczego) ze domena pozycjonowana powinna być czysta, to co chesz zrobić rob na innych domenach nie na pozycjonowanej

Marketing internetowy dla firm

możesz stworzyć subdomeny np. nawadnianie.ogrody-zroski.pl ale tylko po to, żeby zamieścić tam malutką stronkę z podstawowymi informacjami, dobry tytuł + linkowanie na nawadnianie ogrodów. Jednocześnie wspierasz tymi subdomenami stronę główną.

No i nie radzę podpinać swl pod stronę firmową.

Tematyka bardzo trudna, jest kilka firm, które pozycjonują się już od lat na projektowanie ogrodów, więc jedynie budować dobre strony zapleczowe w dużej ilości.

Wiec zacznij od jej SEO optymalizacji, bo w obecnej wersji serwis nie jest na to gotowy :)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Wiec zacznij od jej SEO optymalizacji, bo w obecnej wersji serwis nie jest na to gotowy :)

Co masz na myśli ? :(