Skocz do zawartości

Novem.pl


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Problemy techniczne związane są z awarią zewnętrznego systemu Direct Track, na którym działają różne sieci afiliacyjne, w tym Novem Performance. Jest to globalna awaria systemu DirectTrack, dotykająca w równym stopniu wszystkie polskie i zagraniczne sieci oparte na tym systemie. Inżynierowie odpowiedzialni za Direct Track cały czas pracują nad rozwiązaniem problemu i starają się tego dokonać najszybciej jak to możliwe.

Jeśli będziemy mieć jakiekolwiek informacje związane z postępem usuwania usterki, natychmiast Was powiadomimy. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności