Skocz do zawartości

Prośba o opinie o iq.pl


Hejkum

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

To co miałem do przekazania wysłaem Panu na e-mail. Dyskusję ze swojej strony w tym temacie uważam za zakończoną.

Jeśli uraziło Pana to, że napisałem bez Pan to przepraszam, ale myślałem, ze na forach PANuje nieco luźniejsza atmosfera.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 4 miesiące temu...

Jestem klientem iq.pl od kilku lat.

Ostatnio jakość usług zjechała na dno.

1. Już kilkanaście razy otwierając swoją stronę miałem błąd 503 - błąd wewnętrzny serwera. W logach serwera - nic o tym nie ma. Telefon do BOK - wszystko działa !

2. Nie dochodziły maile do klientów, bo serwer znalazł się na czarnej liście !

3. Mam też problemy z wysyłaniem automatycznych potwierdzeń ze strony ! (brak błędów w logach, strona z informacją o wysłanym mailu jest urwana !)

Wniosek:

szukasz stabilnego i odpowiedzialnego hostingu - szulaj dalej.

chcesz się bawić w strony WWW - iq.pl to miejscze dla Ciebie ! Administratorzy pobawią się tu razem z tobą !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ustosunkuję się na tą chwile o generalnej tezy tego posta, że jakość usług to "dno" usługi nie są stabilne i świadczone w sposób odpowiedzialny.

Dostępność usług ( prawidłowe działanie serwera Apache mierzona przez nasz system monitoringu oparty o Zabbix'a) na tym konkretnym serwerze WWW w ciągu ostatnich 30 dni wynosi praktycznie 100%. Jedna, przerwa która miała miejsce trwała nie całe dwie minuty,

Od początku roku 2012 dostępność usług tego serwera WWW wynosi 99,91%.

Pozostałe usługi na innych* serwerach SQL / poczta w POP3/SMTP/IMAP praktycznie 100%

*(architektura naszej autorskiej platformy hostingowej jest tak skonstruowana, że usługi typu WWW/poczta/SQL rozproszone są na różne serwery pod nie dedykowane. Serwerów tych jest kilkadziesiąt.)

Czy to jest DNO ? Proszę ocenić samodzielnie.

W sprawach wymienionych w punktach 1-3 zostało wysłane stosowane wyjaśnienie do klienta mimo, że nie złożono formalnej reklamacji o którą prosiliśmy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

WItam,

Pisaliście kiedyś, ze przydałyby się SPAMBOXy dla poczty, Wprowadzilismy je kilka mięsięcy temu.

Teraz uruchomilismy tzw. Pocztę Pro z dość ciekawą i w sumie unikalną na rynku shared hoistingu funkcjonalnością.

Więcej info na naszej stronie WWW: https://www.iq.pl/ofe...lne/poczta-pro/

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W IQ.pl jestem od 2009 r. i spokojnie mogę ich polecić (polecałam ich także klientom). Odpisywanie na maile niemal natychmiastowe, bez względu na dzień tygodnia czy porę.

Jeśli chodzi o techniczne sprawy to pamiętam w szczególności 1 wpadkę:

- kilka stron przestało działać w wyniku jakichś większych zmian na IQ. Kiedy napisałam w tej sprawie to odpisali mi w taki sposób, jakby to była moja wina - w końcu informowali kilkakrotnie o pracach na serwerze i prosili o sprawdzenie, czy wszystko działa. Ja tego wcześniej nie zrobiłam, więc to była moja wina. O jakiejkolwiek rekompensacie w formie przedłużenia abonamentu nie było mowy.

Ostatnio wypełniałam ankietę IQ.pl, w której było pytanie o uwagi. Napisałam właśnie o tym braku marketingowego podejścia do klienta, tj. rabaty dla stałych klientów czy przedłużanie abonamentu w przypadku problemów z ich winy. Mam wrażenie, że wiedzą, że jakościowo oferują dobre usługi, więc nie muszą dodatkowo dbać o klienta. Teraz trzeba samemu dopytywać się o to, czy dadzą jakiś rabat.

Oprócz wspomnianej wpadki (na przestrzeni ok. 3,5 roku) i podejścia do klienta, wszystko działa bez zarzutów.

//edycja:

Usunęłam wzmiankę o problemach z transferem, bo nie mogę znaleźć na skrzynce rozmowy na ten temat, a nie chcę niczego pomylić i wprowadzić nikogo w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam tam hosting (może z rok) i jestem średnio zadowolony. Od kilku dni serwer "pada" (na kilka, może kilkanaście minut) o różnych porach. Zdarzało się, że wysyłając informację o awarii do BOK, otrzymałem wiadomość zwrotną, że usterka została naprawiona, a następnie chwilę później problem znowu się pojawił. Jak na tak wieloletnią i rozreklamowaną markę, jak "IQ" spodziewałem się trochę wyższej jakości usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni serwer "pada" (na kilka, może kilkanaście minut) o różnych porach.

Faktycznie, mielismy problemy z jednym z kilkunastu serwerów WWW. Źródłem ich występowania okazły się skrypty znajdujące się na kontach dwóch klinetów przeciążające podsystem dyskowy. Tak jak napisałeś, przez że problem wysępował nieregularnie wydłużyło czas jego rozwiązania przez nasz dział IT.

Napisz na bok@iq.pl reklamacje, jeśli gwarantowane SLA jest przekroczone należy CI się rekompensta. Zresztą, jak będziemy mieli pewność, że problem zniknła na stałe to myślę, że globalnie klienci ją dostaną.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na temat Iq.pl powiem tak- kiedyś jedna z lepszych firm, dziś poziom świadczony usług poniżej dopuszczalnego minimum.

Na maile wysyłane na bok- nikt nie odpowiada.

Strona kilka razy w ciągu dnia niedostępna- jak ktoś z BOK odpiszę to standardowa regułka:"jeden z użytkowników obciążył serwer lub mieli chwilowe problemy, dodają problem usunięty" a strona i tak co jakiś czas niedostępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Na maile wysyłane na bok- nikt nie odpowiada."

Wysłij mi na priv adres e-mail zgłoszenia na które nie otrzymałeś odpowdzi. Taka sytuacja NIE ma prawa mieć miejsca i szczerze mówiąc wątpie aby miała.

Ponadto jak informowałem, problem ze stabilością jednego z kilkunastu naszych serwerów WWW został rozwiązany.

Jesli jesteś klientm, złóż reklamacje to nic nie kosztuje. Generalnie reklamacje są rozpatrywane zawsze na korzyść klientów.

Jest jeszcze jedna kwestiam czy ta niedostepność wynikała z tego jak napiałeś "przeciażenia" czy może to kwestia tego, że Twój serwis czy serwisy przekraczają jakieś parametry bezpieczeństwa np ilość prcesów fcgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności