Skocz do zawartości

czy swl są legalne ?

kobra01

Rekomendowane odpowiedzi

cześć,

ostatnio dużo słyszy się o tym, że Google chce rozprawić się z systemami wymiany linków ? Czy jeżeli podpiąłem tam swoją stronę to muszę się obawiać, że spadnie w pozycjach ? Jestem w tym zupełnie zielony i nie wiem, czy warto stosować SWL.

tak spadnie w pozycjach.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Co do samej kwestii legalności to SWLe są legalne i zawsze będą. Mogą być najwyżej niezgodne z wytycznymi google :D

@kobra01 wszystko zależy od tego jaka to strona (tylko nie wklejaj linku w tym temacie), ile ma lat, ile i jakich backlinków, ile linków z SWLa umieściłeś na stronie, czy rozbiłeś linki na mniejsze grupy... itd.

Sprawdź liderów systemów wymiany linków:

linkme.pl (stały), gotlink.pl (rotacyjny)

alexain.jpgalexaol.jpgalexaat.jpg

a własnie na forum google zajechano mnie ze SWLe sa zabronione: że słowo niewskazane to synomim zabronionego ;) a jak poproisłem o pokazanie słowa zabronione to normalnie lincz ;)

a wy mowice ze legalne :P

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

W Polsce legalne.... tz. są jakieś kraje w których są nielegalne?

Mar.

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

No w sumie masz rację... w Chinach pewnie są zakazane.. jak wszystko ;)

A wracając do tematu, coś obiło mi się o uszy odnośnie naruszania sieci informatycznej...

czy coś takiego, ale nie mogę znaleźć nic na ten temat więcej.