Skocz do zawartości

Witam wszystkich forumowiczow

Hasior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem 50-cio letnim fanem internetu i chyba sie juz nawet uzaleznilem, z reszta nie tylko od internetu.

Od kilku lat bawie sie w webmasterstwo, bezinteresownie i bardzo to polubilem.

Wiedza moja jest niewielka ale jestem tylko samoukiem i to starej daty.

Dzieki takiemu forum jak to mozna sie wiele nauczyc.

Czytam wasze forum od pewnego czasu i bardzo mi sie podoba.

Z katalogu tez jestem bardzo zadowolony.

:hello: Witamy serdecznie na Forum

Firmę w Polsce utrzymuje czynną od 1997 roku w Hamburgu od 2008 Roku więc nie robią na mnie wrażenia awatary i linki w stopce. Zajmuje się od zarania początków Black Hat Seo. Mam prawo do zapomnienia. Niech się firma Google zajmie sztuczną inteligencją zanim  Sam Altman ich wyprzedzi :) Moje stare konto https://www.forum.optymalizacja.com/profile/21-kill-bill/  :( boże jaki młody byłem i głupi. Wróciłem i wchodzę z drzwiami nie drzwiami.

• 2 miesiące temu...
Witaj

KRETYNIE :!:

Mam nadzieję, że te wszystkie posty "Witaj" zostaną usunięte przed moderatorów. Delikatnie mówiąc to totalna przesada !!!

Witam

Witaj :D

PS. Zazwyczaj nie jestem taki niemiły, ale jeszcze na tym forum nikt mnie tak nie wkurzył. - mówię o bukczacie.

Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

bana mu! lub usunąć linki z podpisu. juz raz sam zachwalal swoja strone. proponuje tez zrobic, ze linki w podpisie na tym forum sie nie licza. tak samo posty niech sie nie licza do liczby postow.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie