Skocz do zawartości

Zmiana adresu w Google

Mike Godslayer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem laikiem, więc mogę mieć problemy z wysłowieniem się. ;)

Mam stronę o adresie *.boo.pl i chciałbym podpiąć pod nią domenę *.org.pl

Jak zrobić coś takiego, żeby w obecnych wynikach w google mój adres został zmieniony?

Jestem np trzeci na frazę 'qwerty' i chciałbym nadal mieć tą samą pozycję tylko z nowym adresem *.org.pl zamiast starego *.boo.pl

Zauważyłem, że kilka stron w google miała zmieniony adres i udało im się zastosować taki zabieg. Domyślam się, że chodzi o jakiś typ przekierowania poprzedniego adresu na nowy.

Bardzo proszę o pomoc.

Jeśli coś jest niejasne postaram się wyjaśnić najlepiej jak umiem :D

Z góry dziękuję!

Obszerne i dobrze napisane Recenzje filmów znajdziesz na Filmowo.net!

Wszystkich, którzy lubią dyskutować o filmie zapraszam na Forum filmowe - komentuj i oceniaj filmy!

Skazany na śmierć (ang. Prison Break) to jeden z popularniejszych ostatnio seriali telewizyjnych.

Poprzez plik .htaccess. Masz tu w dziale dla początkujących przyklejone dwa poradniki na ten temat:

https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=62516

https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=69289

Sprawdź liderów systemów wymiany linków:

linkme.pl (stały), gotlink.pl (rotacyjny)

alexain.jpgalexaol.jpgalexaat.jpg

Dzięki za linki, ale nie udało mi się tam znaleźć tego czego szukam (może nie zrozumiałem?).

Nadal proszę o pomoc.

Wszystkich, którzy lubią dyskutować o filmie zapraszam na Forum filmowe - komentuj i oceniaj filmy!

Skazany na śmierć (ang. Prison Break) to jeden z popularniejszych ostatnio seriali telewizyjnych.

Nie zrozumiales, bo mowiac w skrocie - musisz ustawic przekierowanie 301. W podanych przez kolege odnosnikach bardzo obszernie jest to opisane.

Jezeli ogarniecie tego jest dla Ciebie zbyt trudne, to popros o pomoc swojego hostingodawce. Ewentualnie mozesz poprosic kogos, kto odplatnie wykona za Ciebie te prace.