Skocz do zawartości

Pliki htc (behavior)

papieros

Rekomendowane odpowiedzi

Przyglądam się i bawię plikami htc (czyli behaviorami MS) - jest to moje pierwsze doświadczenie z behaviorami więc jestem zielony.

Już na początku miałem kłopot, skopiowałem sobie plik htc, chciałem napisać do niego swój html+css, który by korzystał z tegoż pliku i przez dwa dni walczyłem bo nie działało ... oryginał działał, mój plik nie, już nawet skopiowałem do mojego pliku html zawartość oryginału i ... dalej ###### blada. Metodą prób i błędów doszedłem, że ... PLIK HTC musi nazywać się tak samo jak plik HTML Czemu u licha??? Czy to jest reguła wszystkich htc, czy to, że tak jest, jest zaszyte gdzieś w tym pliku przez autora? Czy może ma to jakiś związek z bezpieczeństwem? O co tu chodzi, wie ktoś?

Edyta: prosty plik htc, dziala bez problemu z różnymi nazwami, a ten jeden dziadyga nie chce, czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie.

Chodzi o: https://code.google.com/p/curved-corner/ (border-radius-demo.zip)

sprobowalem, na poczatku rzeczywiscie nie chcialo dzialac z inna nazwa ( po zmianie w css + nazwa pliku ) .

wyczyscilem cache ale dalej nic. Gdy dodalem zwykly alert('test') do htc zaczelo dzialac nawet po zmianie nazwy. Moze to jakis bug zwiazany z cache.

tutaj taka ciekawostka https://www.eggheadcafe.com/software/aspnet...cal-regres.aspx

...

W którym miejscu dodałeś alert? Ja dodawalem na samym początku tzn zaraz za <script> i w ogóle nie alertował (przy innej nazwie)

na poczatku w function oncontentready(classID), upewnij sie tez ze cache masz wyczyszczony.

Jezeli testujesz lokalnie sproboj wystartowac plik html z zupelnie innego folderu. Mozesz tez sprobowac takiego tricku. w css linkuj do pliku php a w pliku php daj cos takiego...

header('Content-type: text/x-component');

include('twojplikhtc.htc');

...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników