Skocz do zawartości

AdSense - stawki za kliknięcia

moody

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako, że jestem początkujący w kwestii AdSense, chciałbym zapytać o średnie stawki za kliknięcia jakie dostajecie. Chodzi o tematykę finansową. Piszę bo dzisiaj weszło mi kliknięcie za 0,47 euro, czyli bardzo dużo moim zdaniem. Jest to normalne czy raczej jednorazowy strzał?

pozdrawiam

• 1 miesiąc temu...

Niekoniecznie panowi. Takie kliknięcia się zdarzają dosyć często, zwłaszcza jeśli twoja strona finansowa traktuje o kredytach mieszkaniowych czy forexie.

Polecam założenie sobie konta w Adwords, tam można się pośrednio dowiedzieć ile płatne są dane słowa w danym momencie. Przykładowo "kredyt mieszkaniowy" - minimum by być na pierwszej stronie reklam to około 2 zł - a wydawca dostaje 30% z tego czyli jakieś 70 groszy. To jest minimum więc to że ktoś ustali np wyższą kwotę jest zupełnie naturalne.

468x60(1).gif

Na stronach angielskojęzycznych zdarzają się kliki w granicach 3-4 ojro. Dlatego nikogo w Polsce nie powinno dziwić jeśli otrzyma klik w granicach 1 ojro.

Oczywiście wszystko zależy od tematyki, a także od reklamodawcy.

Skoro już odświeżono temat: rekord pobity, w zeszłym miesiącu weszło mi 0,8 euro :)

Spoko ja raz mialem klik na Polskiej stronie za 1,47 ojro... Ale prawdopodobnie wszedł ktoś z Francji czy Niemiec i sobie kliknął w reklame stargetowaną na europe czy świat.

To się rzadko zdarza zwłaszcza na stronach niefinansowych.

468x60(1).gif

U amerykańców na niektóre hasła w AdWords biją się reklamodawcy stawkami po kilkanascie-kilkadziesiąt dolarów za klik - wiem te polskie "pół ojro" nie robi wrażenia :)

Nieruchomości bez pośredników? Tylko NoBroker.pl - platforma ogłoszeń bezpośrednich.

Ja najwiekszy klik jaki kiedykolwiek mialem na polskiej stronie to $2.40 :)