Skocz do zawartości

Niezawodny hosting dla sklepu


shoorty

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

a przyznaj sie, w której z promocji brałeś ten hosting? :). inwestowanie 200 czy nawet 400 zł rocznie w hosting dla czegoś tak poważnego jak sklep internetowy jest niepoważne. wszyscy moi znajomi, którzy mają sklepy mają albo vpsy po 60-70 zł miesięcznie, albo dedyki za 4 razy tyle.

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miz, akurat serwer był opłacony normalnie i nie jest to serwer działający tydzień czy miesiąc. Z kilku powodów nie był ten sklep przenoszony na serwer dedykowany, ale w ciągu tego tygodnia po prostu przegięli pałę. Skontaktowałem się z nimi znów przez livechat i taką oto odpowiedź dostałem:

Pragne poinformowac, ze w dniu dzisiejszym faktycznie moga Panstwo odnotwac niedogodnosci w dzialaniu strony/poczty. SPrawa jest w trakcie analizy w Dziale Technicznym. Serdecznie przepraszamy za powstale niedogodnosci. Niebawem strona powinna juz dzialac poprawnie.

A na zapytanie co konkretnie jest powodem tak długiej awarii dostałem przed chwilą odpowiedź:

Pragne poinformowac, ze sa to tymczasowe niedogodnosci. Sprawa jest w trakcie analizy w Dziale Technicznym.

Tymczasowe niedogodności? Raczej ponadtygodniowe niedogodności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nazwa.pl dobra jak nic się nie dzieje a ruch jest slaby, jedna z moich stron jak przeszła za 8000UU/24h to się wieszała, wolno chodziła i td.Spece od nazwa odsyłali do programisty skryptu :)(skrypt komercyjny),każdego dnia e-maiły typu "u nas wszystko ok to wina skryptu".Przeniosłem skrypt na inny serwer(nic ne zmieniałem)-lata do dzisiaj.Nie polecam!

Ja taki sam problem miałem, ale z home.pl, po przekroczeniu takiego samego progu, dzień w dzień dostawałem od nich maile, że jest problem ze skryptem. Pewnego dnia się zdenerwowałem i podziękowałem im za współpracę. Przeniosłem się na inny serwer bez robienia zmian i mam spokój od 3 lat.

Mój znajomy miał miesiąc temu z home.pl podobne szopki i też im podziękował.

Generalnie home.pl nie polecam. Kupa awarii i jeszcze ciągle marudzą.

Co do nazwa.pl to miałem u nich mniejsze stronki i wszystko działało jak powinno, nie pamiętam, żebym miał jakąś awarię.

Faktycznie nie miałem na nazwie stron z ruchem 8000UU/24h, więc może dlatego byłem zadowolony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności