Skocz do zawartości

po wpisaniu "www.imyszka.pl" brak w google

olej7777

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem zielony jezeli chodzi o pozcjionowanie. Bylem pewny ze po wpisaniu adresu w google on zostanie wyswietlony bez zadnego pozycjionowania.

Co mam zrobic aby www.imyszka.pl bylo wyswietlane jako odnosnik do strony po wpisaniu "www.imyszka.pl" w google?

Dodałem juz strone do google wyszukiwarki- tez nie wiedzialem ze tak trzeba :/

Na razie zlezy mi tylko na tym zeby strona byla widoczna w google po adresie. POMOCY

Dziekuje za odpowiedz. Zglosilem strone do onetu za darmo i do WP za oplata bo bedzie pewnie szybciej, nie wiem czy oplaca sie dac opate takze w onet? Im wiecej dam tych stron tym bedzie to szybciej? Bedzie to miala jakies znaczenie?

Jak pisze zalezy mi tylko na tym aby po wpisaniu "www.imyszka.pl" w google pojawila sie moja strona

To jednorazowa opłata, katalog jest mocny więc warto. Po akceptacji przez adminów robot szybko odwiedzi Twój wpis, odnajdzie link i go doda do indeksu google. Jeśli zależy Ci na tym żeby pojawiać się na nazwę domeny zmień na swojej stronie

ten kod

<title>witaj</title>

na ten

<title>www.imyszka.pl - sklep i serwis komputerowy</title>

Ten element jest tytułem Twojej strony czyli tym na co klikasz po wyszukaniu strony w google.

Jeśli chcesz dodać jeszcze do innych katalogów to

tutaj masz cała listę dobrych katalogów w większości darmowych

https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=9512

Dobry zespół jazzowy Warszawa

Świetny zespół jazzowy na bankiet

Witam. Strone robilem w iwebie bo ladnie wychodza i latwo sie robi :/ tagow zadnych nie mozna bylo ustawiac. teraz wojuje z iweb seo tool i dodaje taki

title tag

imyszka.pl, serwis komputerowy Bełchatów, sklep komputerowy Bełchatów

meta tag