Skocz do zawartości

Ad4Mass - nowa platforma do zarządzania reklamą internetową


Ad4Mass

Rekomendowane odpowiedzi

Z przyjemnością chcielibyśmy zaprosić wszystkich do przetestowania wersji beta, naszego nowego produktu, dedykowanego wydawcom reklamy internetowej ? platformy do zarządzania reklamą https://www.ad4mass.pl/

Ad4Mass to nowy na polskim rynku bezpłatny, kompleksowy system zarządzania reklamą internetową.

Korzystając z niego wydawca dotrze do szerokiego grona reklamodawców, dzięki czemu ma szansę wielokrotnie zwiększyć przychody uzyskiwane ze sprzedaży reklam na swoich stronach. Ad4Mass nie narzuca wyłączności ani ceny. Nasz system umożliwia sprzedaż reklam zarówno statycznych jak i mobilnych w wielu różnych rozmiarach. Dzięki jego nowatorskim rozwiązaniom proces zarządzania sprzedażą reklam jest w pełni zautomatyzowany tak, że wydawca nie musi myśleć o terminach emisji zleceń, podmianach kreacji reklamowych, formalnościach związanych z dokumentowaniem sprzedaży.

Po stronie reklamodawcy cały proces również jest zredukowany do minimum.

Poniżej przesyłamy linki do filmików z instrukcjami dot. Ad4Mass:

https://www.youtube.com/watch?v=qXozPQC8VxA

https://www.youtube.com/watch?v=X9KPxHeMKSI

Będziemy również ogromnie wdzięczni za zgłaszanie wszystkich nasuwających się uwag na adres biuro@ad4mass.pl, pomoże to nam dopracować system tak by był najlepszym produktem.

Pozdrawiamy

Zespół Ad4Mass

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc ja mam jeden prosty wniosek - dlaczego mam płacić aż 40% prowizję za reklamę, którą - jakby na to nie patrzeć - sprzedaję sam na swojej stronie, dodatkowo promując wasz system ? Ni jak mi się to nie kalkuluje, i choć system ma wiele zalet, to nie skorzystam jeśli nie zostanie obniżona do min. 25%.

Poza tym, brakuje opcji CPM, CPC oraz reklam alternatywnych w formie kodu (np. Adsense, musiano by wtedy zrezygnować z loga Ad4Mass podczas wyświetlania reklam alternatywnych.) Inna kwestia - widget naprawdę mógłby być trochę ładniejszy a zarazem mniej podobny do konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawca nie pokrywa kosztów prowizji za reklamę - jest to koszt ponoszony przez reklamodawcę, oznacza to, że jeśli wydawca określa stawkę X za emisję reklam na swojej stronie, dokładnie tą stawkę otrzymuje, a reklamodawca ponosi koszt X + prowizja.

Jeśli chodzi o rozwiązania CPM, CPC i inne na ten moment nie byłyby bezpieczną formą ze względu na możliwość sztucznego zawyżania statystyk. Dlatego opłata dobowa jest najbezpieczniejszą formą, a statystyki wyświetleń są oczywiście podawane w raportach.

W przyszłości, wraz z rozwojem platformy prawdopodobnie wprowadzimy model CPM.

Za te i inne uwagi dziękujemy zostaną przemyślane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Używam systemu Ad4Mass od jakiegoś czasu i generalnie jestem zadowolony. Mam parę drobnych uwag odnośnie sprawności funkcjonowania ale rozumiem, że serwis zalicza się jeszcze do kategorii "startup". Podobają mi się dalsze plany rozwoju - pozyskiwanie olbrzymiej ilości wydawców i poszerzanie wyboru rodzajów bannerów (aktywne, graficzne, różne rozmiary). Jestem dobrej myśli i zdecydowanie bardziej odpowiada mi profil Ad4Mass; korzystałem wcześniej z AdTaily - współpraca szła opornie, głównie przez nagminne ignorowanie moich maili przez zespół obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności