Skocz do zawartości

Kreowanie wizerunku internetowego


tomi75

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli jest to nowy produkt na rynku, taki który jest unikalny i na razie nie powtarzalny (czyt. coś nowatorskiego) to

pozycjonowanie i kampanie AdWords nic nie dadzą, bo nie ma konkurencji, ani ludzie tego nie szukają,

zostaje jedynie marketing wirusowy

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wizerunek, tylko świadomość :D

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozycjonowanie i kampanie AdWords nic nie dadzą, bo nie ma konkurencji, ani ludzie tego nie szukają,

Nie zgodzę się. Kampanie AdWords można stargetowac w ten sposób, aby potencjalnych klientów o Twoim produkcie poinformować. Jeśli produkt jest godny uwagi i jesteś pewien jego sukcesu radziłbym zacząć już pozycjonować, uciekając pojawiającej się konkurencji.

Wyznacz cele, a osiągniesz wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie dla produktów ogólnego przeznaczenia najskuteczniejszym sposobem jest zamieszczanie opinii o produkcie na forach i podsycanie użytkowników do rozmowy na temat jego. Im więcej będzie się pisało o produkcie tym dla większej liczby słów wyszukiwarki będą odnajdować twój produkt. Widziałem reklamę programu który ułatwia poruszanie sie po forach i śledzenie postów o produkcie. Na youtube jest filmik o nim - nazywa się gt worker.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwor dobrze pisze ... wódki mu dać B)

Jeżeli chcesz wyjść na rynek z nowym produktem - nowa marka / nowe rozwiązanie / itd. - to wszystko co jest z "przedrostkiem Search" SEO/SEM odpada ... ile osób będzie szukało w wyszukiwarkach czegoś co dopiero ma wejść na rynek? Można się tym zając na zasadzie uzupełnienia: żeby nie tracić czasu / że być w odpowiednim miejscy kiedy już się potencjalni Klienci dowiedzą / itd.

Z pewnością możesz określić branże / środowisko, z którego będzie najwięcej zainteresowanych osób - docelowa grupa odbiorców - i tam trzeba zacząć: fora / artykuły / portale branżowe + reklamy w postaci banerka ... wszystko zależy od wielkości planowanego funduszu na promocję produktu :unsure:

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

definitywnie nie prawda. kwestia umiejetnosci odnalezienia kontekstu, do ktorego ów produkt będzie pasował i będzie mogł zainteresować userów.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko mi sobie wyobrazić coś tak unikalnego i niespotykanego, nie ma czegoś takiego. Trzeba szukać kontekstu w którym potencjalni klienci się pojawiają nawet na podobne produkty i tam być, najlepiej to być wszędzie ale wiadomo ze tak sie nie da z powodu ograniczonych funduszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkurencja to nie tylko konkurencja bezpośrednia to też konkurencja, która sprzedaje tej samej grupie docelowej coś co zastępuje w jakiś sposób Twój produkt. Przykład z naszej działki Google pokazuje Swoje reklamy (Google Adwords) pod nazwami usług związanych z pozycjonowaniem.

Pomimo, że ich Adwords to nie Pozycjonowanie to może zastępować, uzupełniać pozycjonowania. Szukaj w tym kierunku, tam gdzie jest Twoja grupa docelowa możesz się reklamować nawet z całkowicie nowym produktem.

Jeżeli masz całkowicie nowy produkt, zero konkurencji, brak świadomości, generalnie coś innowacyjnego itd. to zadanie jest bardzo trudne musisz zbudować świadomość produktu, a to wymaga dużych nakładów finansowych na edukacje Twojego przyszłego klienta, dla którego według Ciebie ten produkt może być potrzebny. I tutaj należy zacząć od edukacji.

TestyPozycjonera.pl Testy SEO - Białe, czarne i wszelkie inne odcienie SEO w praktyce.

KsiegaPozycjonera.pl Pozycjonowanie i Optymalizacja - Twoja baza wiedzy.

NarzedziaPozycjonera.pl Narzędzia Pozycjonera - Zleć nam czarną robotę pozycjonera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności