Skocz do zawartości

Znowu problem z SOTE


wyciorex

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, w sklepie formy SOTE od dosyć dawna mam problem z uruchomieniem rabatów/promocji. Za nic nie chcą działać. Chcę obniżyć za jednym zamachem ceny np o 30% na cały asortyment ale niestety nie działa. Firma twierdzi, że nie znają problemu w standardowym sklepie i w związku z tym, że nie mam aktywnej pomocy ani gwarancji (w sote trwa 3 miesiące) nie będą tego sprawdzać indywidualnie. Sklep mimo, że rabaty mam zaznaczone na cały asortyment generuje rabaty dosłownie losowo i nie wiem czy połowę aktywnego asortymentu ma przydzielony rabat. Nic w sklepie nie było zmieniane i jest to standardowa konstrukcja.

Teraz najważniejsze : Sote co kilka dni wypuszcza nowe funkcjonalności poprawia dotychczasowe itd. Pytanie brzmi czy oni nie mają obowiązku wspierać produktu do momentu aż licencja 5 wygaśnie tzn. przestanie być możliwość pobierania poprawek ? Jestem zdeka na lodzie bo promocje/rabaty to spory procent funkcjonalności sklepu a Ci z Sote twierdzą, że mają mnie gdzieś. Czy moga tak robić zgodnie z prawem ? Zdaje sobie sprawę, że jakbym nie brał faktury to powołałbym sie na ustawę i mogą się scjować ze swoimi 3 miesiącami tylko musieli by się zastosować do 24 miesięcy a jak jest z firmami, rękojmią itd ?

Jak kupowałem VBulletin to support działa przez cały czas do końca wersji 4. Wygasa tylko pakiet pomocy w sensie coś za ciebie zainstaluje, rozpakuje, skonfiguruje jak sobie nie radzisz. Ale jak coś nie działa to jest grono użytkowników i opiekunów z firmy piszącej VB , którzy starają się wyjaśnić problem. Jak widać SOTE zostawia klientów na lodzie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W obrocie pomiędzy podmiotami sprawa jest bardzo prosta.

Kupiłeś program z 3 miesięczną gwarancją. Jak okres minął to jej po prostu nie masz.

Jeśli w jakimś dokumencie z zakupu masz coś o rękojmi to ją masz. Jeśli nie masz takich informacji - rękojmi nie ma.

Informacje, które podałem znajdziesz w kodeksie cywilnym.

Pozdrawiam,

Mariusz

Pozostaje zgrzytanie zębami i nauka na przyszłość.

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej konkretnej sytuacji klient kupił nasze oprogramowanie kilka lat temu wnosząc za nie jednorazową opłatę.

Następnie ponad rok temu nabył usługę zmiany wersji oprogramowania do wersji 5.0 za kwotę 300 zł netto.

W ramach tej opłaty 300 zł ma prawo do bezterminowego ściągania wszelkich aktualizacji ukazujących się do wersji 5.0 oraz 3 - miesięczny dostęp do naszego serwisu (przy zakupie licencji na program ten dostęp jest oczywiście dłuższy).

Czy faktycznie powinniśmy w ramach tej jednorazowej opłaty sprzed ponad roku (300 zł) sprawdzać do końca rozwoju wersji 5.0 indywidualne problemy w sklepie klienta, jeśli nie potwierdzamy ich w wersji standardowej?

Klientom, którzy decydują się na zmianę wersji oprogramowania, zawsze dajemy wybór, mogą wybrać tańszą opcję lub zapłacić więcej i kupić zmianę wersji do 5.0 wraz z pomocą techniczną do niej.

Serwis oprogramowania kosztuje. Firmy rozwiązują to na różne sposoby, jedne pobierają comiesięczne opłaty, inne pozwalają klientom decydować o tym, czy chcą korzystać z usług serwisowych.

Wszelkie standardowe usterki programu są i tak usuwane w aktualizacjach, które każdy może ściągnąć.

Kazda opinia o naszym oprogramowaniu jest przez nas uważnie czytana i pomaga nam pracować nad programem, mamy w sobie duzo pokory i wiemy, ze część uwag krytycznych jest słuszna.

Jednak często te najbardziej agresywne opinie to są niestety zazwyczaj opinie użytkowników, ktorzy nie korzystają z naszych usług serwisowych.

Kupili program kilka lat temu, są jednak przekonani, że z racji tego, że go użytkują, darmowa pomoc techniczna im przysługuje w każdym zakresie bez żadnego limitu czasowego, a producent powinien przy każdej wątpliwości klienta wchodzić do jego sklepu i sprawdzać wszystkie ustawienia. To niestety niemożliwe.

W przeciwieństwie do pana Tomasza piszącego na każdej możliwej stronie pod różnymi loginami ja mam odwagę się podpisać:

Bożena Jakubowicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ssytuacja jest jednoznaczna. Jesli w standardowym sklepie :

https://sote.pl/demo-soteshop-wersja-5-0.html

Rabaty dzialaja ok to niestety Ty jako klient nie masz prawa wymagac po X miesiacach aby autorzy sklepu udzielili Ci darmowego suportu.

Duza czesc korporacji wdrazajacych oprogramowanie bazuje wlasnie na oplatach za wsparcie. Pierwszy przyklad z brzegu : Hestia + sopocka Atena (kazda rozpoczeta godz konsultacji tel to 150 zl netto).

Z moich doswiadczen jako administratora serwera sklep sote jest dobrym produktem (biorac pod uwage takie czynniki jak wydajnosc/cena/problematycznosc konfiguracji od strony serwera ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności