Skocz do zawartości

Artykuły o SEO/SEM w Polskim internecie


lordbart

Rekomendowane odpowiedzi

A ja znalazłem jeszcze taki kwiatuszek ")

i zastanawiam Się czy Mariusz Szook nie puszcza klikohita na Google :D:)

https://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,3184643.html

Firmę w Polsce utrzymuje czynną od 1997 roku w Hamburgu od 2008 Roku więc nie robią na mnie wrażenia awatary i linki w stopce. Zajmuje się od zarania początków Black Hat Seo. Mam prawo do zapomnienia. Niech się firma Google zajmie sztuczną inteligencją zanim  Sam Altman ich wyprzedzi :) Moje stare konto https://www.forum.optymalizacja.com/profile/21-kill-bill/  :( boże jaki młody byłem i głupi. Wróciłem i wchodzę z drzwiami nie drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 191
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 3 tygodnie później...

"Guru" ujawnia tajniki pozycjonowania...

www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_060331/firma_a_5.html

W Internecie można znaleźć dużo informacji o pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach. Szczególnie godne polecenia są: darmowy kurs e-mailowy znajdujący się pod adresem www.wyszukiwarki.cneb.pl oraz forum.optymalizacja.com.

:tancze:

Jest kilka nieścisłości, np.

Wpisz w google site: twojadomena.pl (np. site: rzeczpospolita.pl).

bo URL powinien być pełny, albo conajmniej bez spacji,

ale wg mnie każde uświadamianie potencjalnych-przyszłych klientów jest dobre.

Byle tylko nie wprowadzało w błąd, jak sformułowanie:

(..)za pierwszą pozycję pod hasłem tłumaczenia płaci (...)

Płatność za określoną pozycję to moim zdaniem bullshit i trzeba ludzi uświadamiać że pozycjoner nie ma wpływu na pozycję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kill słyszałem to w radio w TOK FM nawet usułowałem sie dodzwonić bo pierdoły mówili dokładnie był wywiad z tym redaktorem.

A z jakiego dnia był ten wywiad? Ostatnio się tam troche udzielałem ale był to wywiad w którym nie było dyskusji o reklamie w google więc mam nadzieje że nie chodzi o ten wywiad ze mna :tancze:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"dyskusja na temat artykuło w Rzeczpospolitej została przeniesiona do wątku https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=17264

adek raczej Ciebie tam nie było, jakis dziennikaz sie wypowiadał na temat adsens i adwords, coś za szumnie było powiedziane ze się ta forma reklamy kończy ze wzgledu na kilki konkurencji....

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz, poniewaz temat o artykule w rzepie zostal zamkniety, pozwole sobie wypowiedziec sie tutaj:

1. jestem w duzym SZOKU, jak zostal skrytykowany ten artykul - przeciez KAZDA publikacja na ten temat przyczynia sie do zwiekszania swiadomosci wsrod potencjalnych klientow, a co za tym idzie rynku... kazdy tego typu artykul przeklada sie na pozytywnie na Wasze przychody

prawda jest ze "nie wazne jak mowia, wazne, zeby nazwiska nie przekrecali"

2. zarzucacie bledy merytoryczne - owszem, nie powinno ich byc, natomiast 99% czytelnikow artykulu zapamieta, ze pozycjonowanie to fajna forma promocji, szczegoly merytoryczne zapamieta 1% ekspertow...

ludzie, przeciez Ci najbardziej wyedukowani klienci (a tacy korzystaja z SEO i SEM) czasami nawet nie potrafia sie zalogowac do statystyk, a Wy objezdzacie kolesia za kilka bledow na jakims kosmicznym poziomie szczegolowosci??

3. macie pretensje o to, ze jako ekspert zostal przedstawiony Piotr Majewski - a kto ma byc przedstawiany?? czy ktos z userow tego forum jest osoba publiczna w stopniu porownywanym z Piotrem Majewskim???? zdarzylo mi sie napisac tego typu artykul i do wypowiedzi bierze sie na ogol ekspertow, ale ekspertow bedacych popularnymi medialnie - Piotr Majewski idealnie spelnia te warunki...

zeby bylo jasne - tez uwazam, ze newslettery cneb mozna o kant d... potluc

4. i jeszcze autor tego artykulu troche sie orientuje w temacie i wiedzial o forum PiO, ale w 99% przypadkow tego typu artykuly pisza osoby, ktore o istnieniu tego forum nie wiedza (sam tak napisalem artykul o promocji w wyszukiwarkach) - pisza osoby, ktore cos wiedza na temat marketingu internetowego, bo wsrod dziennikarzy wiedza na ten temat jest jeszcze mniejsza... wiec nie dziwcie sie, ze poziom merytoryczny nie odpowieda Waszym oczekiwaniom - nie Wy jestescie ich grupa docelowa, a poziom wiedzy prezentowany na PiO jest duzo za szczegolowy do tego typu artykulow...

i na koniec: z tego wszystkiego, o czym napisalem wynika jedna prawda - forum PiO i sam ruch "profesjonalnego" SEO nie ma zadnego piaru w tym kraju - prawie nikt nie zauwaza jego istnienia (moj przyklad - od 99 roku jestem zwiazany z rynkiem marketingu interaktywnego, zdarzylo mi sie sprzedac kilka pozycjonowan, a o istnieniu forum PiO dowiedzialem sie po przyjsciu do NetSprint.pl); dopoki tego nie zmienicie, to nie powinniscie miec pretensji, ze Piotr Majewski jest przedstawiany jako ekspert od SEO a dziennikarze zwracaja sie o opinie do np. duzych agencji interaktywnych (sam tak robilem) - po prostu oni, a nie Wy sa w powszechnej opinii ekspertami od marketingu interaktywnego, czyli tez od SEO :(

PS. ten post jest opinia uzytkownika jakub75, a nie firmy NetSprint.pl

PS2. zeby nie bylo, ze ludzie od SEO sa tylko be, a autor tylko cacy - poziom dyskusji z obydwu stron pozostawial wiele do zyczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż może Jakub ma trochę racji. Czas stać się osobami medialnymi. Killa widziałem na jakimś zdjęciu w gajerku więc nie jest tak źle. Ja z koleii mogę się ogolić. COś w tym jest Upbulicznić nazwisko, pokazać się z oszłomami - tylko coż .. prawda jest taka, że pomomo tonu wypowiedzi za duzo w nas jest dystansu do własnej wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas stać się osobami medialnymi.

Tylko wtedy, jeżeli chcesz, aby artykuły prasowe 'przechodziły' przez Twoje ręce i były tak napisane jak chcesz :(

Upbulicznić nazwisko, pokazać się z oszłomami

Branżę tworzą ludzie, bez upublicznienia nie da się tego zmienić,

ryzyko takie, że osobę publiczną ruga się na każdym rogu, nazwisko wtedy traci, no ale to przecież nic innego jak PR (nie pagerank ;) dzień powszedni w biznesie...

prawda jest taka, że pomomo tonu wypowiedzi za duzo w nas jest dystansu do własnej wiedzy

tu można polemizować ;)

jestem przekonany, że większość ludzi zajmujących się pozycjonowaniem z agencji wybranych np. z ksiażki telefonicznej oceniłaby ten artykuł 'jest dobrze, eeeeeweeeeentualnie można by...', podobnie jak większość userów na tym forum... niepotrzebnie autor zaczynał/odpowiadał na do nieczego nie prowadzące tematy, nie przystoi na dziennikarza tak poważnej gazety...

proszę się nie obrażać, ale obraz dotyczący tego całego zamieszania w moich oczach wygląda tak, że artykuł nie spodobał się kilku userom, którzy uważają, że całe polskie seo to oni, do ich firm zapuka cała rzesza wprowadzych w błąd klientów ze 100zl na dzwonki polifoniczne, i oni znowu stracą czas na bezowocne rozmowy, że pozycjonowanie to nie worek ziemniaków :D

generalnie, pierwsze koty za płoty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonowanie obroni się bez Nas a szczegolnie bez powstających "Guru"

Narazie Pozycjonerzy jeszcze dużo mają u siebie do zrobienia na własnym poletku.

Np poprawienie swoich bałwochwalczych ofert i zaprzestania ofert bez pokrycia.

Rozwój branży Seo jest faktem samym w sobie bo licząc z kolegami to już ze 300 firm korzyta z takiej oferty. W tym mamy na forum kilka spólek akcyjnych :( z Warszawskiej giełdy.

W Biznes Center Club też już o nas wiadomo.

Można powiedzeć że w ciągu dwóch lat propagacja branży jest ogromna bez Naszego udziału.

Jesteśmy dalecy Jakubie od zakładania garniturów klepania regułek wystawiania śmiesznych certyfikatow.

To pozostawiamy młodym Jupies aby mieli zabawę i frajdę.

Skomplikowaność oferty pozycjonowania powoduję iż nie zamierzamy "się spalić" i wystawić na smiech jak inne branże internetowe. Starannie dobieramy sobie wspólpracowników i powoli budujemy branże.

Nic na siłe nic na pospiech ...

Planujemy spokojny i zrównoważony rozwój i troszkę w innym kierunku :D

Niemniej cieszę się że wyszukiwarki martwią się o nasz PR

Pozdrawiam Serdecznie

Firmę w Polsce utrzymuje czynną od 1997 roku w Hamburgu od 2008 Roku więc nie robią na mnie wrażenia awatary i linki w stopce. Zajmuje się od zarania początków Black Hat Seo. Mam prawo do zapomnienia. Niech się firma Google zajmie sztuczną inteligencją zanim  Sam Altman ich wyprzedzi :) Moje stare konto https://www.forum.optymalizacja.com/profile/21-kill-bill/  :( boże jaki młody byłem i głupi. Wróciłem i wchodzę z drzwiami nie drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale trzeba przyznać że sami siedzimy trochę w naszych "norkach".
Po co mielibyśmy z nich wychodzić? Narzekasz na brak klientów? Nie sądzę :( Osobiście uważam, że nie jest nam niezbędny "dobry PR" w mediach, oczywiście mógłby się przydać, ale czy damy radę?

Przed przystąpieniem do akcji promocyjnej zawsze staram się przewidzieć, czy jej skutki nie okażą się nagle "klęską urodzaju". Jeżeli nagle wszystkie krajowe gazety zaczną trąbić o SEO i każdy zacznie się domagać tego typu usługi, to czy polscy pozycjonerzy podołają takiemu ogromowi pracy, powiedzmy wzrost o 1000% przez 3 miesiące dobrej kampanii medialnej?

Osobiście uważam, że możemy mieć z tym spore problemy. Dobre firmy pozycjonerskie już mają klientów na pęczki - można zatrudnić więcej osób do ich obsługi... można, ale nie ma kogo. Prawda jest taka, że tu nie chodzi tylko o pozycjonerów, ale nagle będzie trzeba zatrudnić więcej koderów, grafików, webmasterów, administratorów serwerów... a w naszym kraju tego typu osoby to prawdziwy skarb... oczywiście dla firmy SEO, która musi zatrudniać bardzo zaufanych ludzi, którzy obok umiejętności zawodowych będą się wyróżniali zdolnościami interpersonalnymi, będą potrafili pracować w dużym zespole, systematycznie, jednocześnie przy zachowaniu 100% poufności.

W kontekście tego, co opisałem wyżej w tym poście uważam, że wcale nie musimy być wdzięczni za jakikolwiek artykuł gdziekolwiek "byle nie przekręcali nazwiska" :D Sądzę, że mamy prawo do krytyki błędów, do wymagania od autorów dziennikarskiej rzetelności oraz gotowości do przyjęcia krytyki. Potrzebne nam są dobre artykuły, które poruszą najważniejsze aspekty SEO, ale tylko od strony klienta. Pseudoporadniki to porażka na samym wstępie. Publikacje na temat SEO powinny zawierać informacje typu: jakiego rodzaju jest to usługa, co można dzięki niej osiągnąć, jak znaleźć dobrych fachowców od SEO lub gdzie odnaleźć odpowiednią wiedzę. Tylko tyle i aż tyle.

Na koniec pragnę przypomnieć, że klient bez pozycjonera się nie obejdzie, natomiast pozycjoner bez klienta jak najbardziej... Wielu dobrych pozycjonerów z tego forum w ogóle nie obsługuje klientów i nie narzekają oni na brak gotówki ;)

Dała matka rozum? To kombinuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak dobrze rozumiem Jakuba to : jak ja jestem specjalistą w łowieniu okoni na spinning to mogę się wypowiadać jako ekspert w dziedzinie obróbki kulinarnej tychże okoni ?? No i obowiązkowo musze wskakiwac w garniturek od Armaniego ?? :(

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności