Skocz do zawartości

Strona do oceny

jezol

Rekomendowane odpowiedzi

Serdecznie witam

Chciałbym poznać Wasze opinie na temat strony internetowej, branża - inteligentne systemy zabezpieczeń.

Strona znajduje się pod adresem: Odwiedź moją stronę

Odnoszę wrażenie, że zachowanie strony w takim stonowanym kolorze, ułatwia czytanie, dotarcie do najistotniejszych informacji.

Pozdrawiam

jako że również przebywam na sexucerie i pracuję w branży ( jednoczesnie zapraszam na stoisko controlsys pawilon 7 stoisko 44 )

na glównej przydało by się więc jakich informacji, nie sam text, czegos zywego co przyciagnie uwage

pokaz sslajdow jest ok, ale jakos do mnie nie przemawia, w zasadzie gdybym nie był dłużej na głównej nawet bym nie wiedział czy cos jest tam ruchome

i wiesz ze nie działają te działy z kontrolą dostepu i , instalacje, systemy alarmowe ( submenu )

Prawie nie ma tam treści, musisz koniecznie to wszystko uzupełnić.

No i niech jakieś zdjęcia będą w tych opisach. Pamiętaj, że obraz jest wart 1000 słów - czy coś w tym stylu :)

logo.pngOdwiedź forum o skuterach - dla właścicieli jednośladowców.

na glównej przydało by się więc jakich informacji, nie sam text, czegos zywego co przyciagnie uwage

i wiesz ze nie działają te działy z kontrolą dostepu i , instalacje, systemy alarmowe ( submenu )

Może masz jakiś pomysł na ożywienie strony głównej ?

Odnośniki w sub menu już działają, treść również została uzupełniona :)

hm

można wrzucić np referencje z logami firm to dobrze wygląda, ale to tak na przyszłosc

pewnie nie macie własnych produktów wiec zdjec nie macie specjalnie dużo, ja bym dorzucił może w miejscu gdzie są aktualnosci loga firm których sprzet znacie, oferujecie, montujecie.

top jest niezły jak na taką stronę jednak ubogo w inne zdjęcia które przyciągną oko.

Kto wejdzie zobaczy logo satela paradoxa i pomysli o, robią takie cos, moze akurat zadzwonie zapytam ile by to kosztowało.