Skocz do zawartości

Nowy algorytm netsprinta


adremja

Rekomendowane odpowiedzi

wolelibyscie sytuacje, gdy kazda wyszukiwarka ustala wlasne zasady, co jest spamem, a co nie??

To się nazywa algorytm wyszukiwarki, na który się składa ogromna liczba if else;)

A na serio, to wyszukiwarka nie może świadczyć usług pozycjonerskich, a jedynie odsprzedawać miejsca reklamowe. Wydaje mi się to chyba logiczne.

Polecam linki stałe w Seomatik.pl oraz dopalacz stron Gotlink.pl.

obrazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 219
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
przeciez jest to swietny pomysl, bo dokladnie pokazuje, co wolno, a czego nie wolno robic

ludzie z wyszukiwarek musza nad nim pracowac, aby ustalic jasne zasady i pozniej je stosowac - wolelibyscie sytuacje, gdy kazda wyszukiwarka ustala wlasne zasady, co jest spamem, a co nie??

Czekaj, chyba się nie rozumiemy :]

Kodeks ma dyscyplinować pozycjonerów czy ustalać

ramy dozwolonych technik dla autorów wyszukiwarek?

Jeśli to pierwsze, to uprę się przy moim zdaniu, że to

pomyłka, bo to ja mam właśnie szukać dziur i być ponad

Wasze zasady. Jeśli to drugie, to oczywiście, masz rację,

tylko wtedy nazwijcie to kodeksem se, a nie seo.

Seo to my, a nie Wy :>

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejdzmy się po lekturze tego linku oczami zwykłego Kowalskiego poddanego swietnej socjotechnice.......

Za Kowalskiego posłużył mi siedzacy koło mnie mój Sasiad Informatyk z Osrodka szkolenia nauczycieli który nie ma zielonego pojęcia o Seo.

Statystycznie nazwałem go Kowalskim :)

I jestem mu winny piwo za to że czyta to co go nie interesuje:)

Chapter 1

Kodeks Etyczny SEO

W tym kawałku wzbudza się przedewszystkim zaufanie rozpoczynającego czytanie tej oferty.

Kodeks IAB Polska Rzetelni Uczciwi wspaniali.............

Tak rzeczywiście kiedyś wysmialiśmy ten kodeks jaki i każdy inny.

Sami Jakubie kiedyś zablokowaliśmy!;)!!! stworzenie takiego Kodeksu w Grupie Seo.PL

Bo nigdy nie podpiszemy się pod chałtura .

:>Wyobrażmy sobie że wszyscy moderatorzy z tego forum załozymy w sądzie Grupe SEOPL_CIA i stworzymy kodeks gdzie zanegujemy całkowicie płacenie za reklamy w wyszukiwarkach lub uznamy za etyczny Ip Cloacking bo stosują go wyszukiwarki .I bedziemy się przepychac kodeksami kto komu zabierze łopatkę z piaskownicy: :> :>

Certyfikaty,dopuszczenia,kodeksy,koncesje to mechanizmy mające na celu nie podniesienie jakości a podniesienie rangi swojego działania i postawienia się osobiście w swietle jako specjaliści

To jest własnie tępione przez polityków- Liberałow ponieważ staje się przedmiotem nadużyć ,własnej interpretacji faktów

Seo to jeden świat Wyszukiwarka to drugi Swiat jesteśmy sobie częsciowo wrogami ale żyjemy w symbiozie typ mikoryzy:)

Seo to własnie szukanie każdej absolutnie kazdej techniki żeby podnieść wynik strony Naszego klienta. A wyszukiwarka może się utrzymać tylko i wyłacznie z reklam sponsorowanych.

Dobrze wiemy że gdyby nie socjologia to dawno kazda wyszukiwarka umieściłaby 10 linków sponsorowanych na pierwszych stronach w wynikach wyszukiwania.

Tylko cały "pic" polega na tym socjologicznie że internauci po to używają wyszukiwarek aby nie trafiać na zapłacone reklamy pozycje.

Wracając do tematu Kowalski siedzi czyta i widzi taką super rzetelność

Po przeczytaniu tego pierwszego rozdziału widzi że ma doczynienia z ludzmi zaufanymi

Kieruje więc wzrok na część drugą

Chapter 2

Pozycjonowanie - fałszywe obietnice

W drugim rozdziale Miły Pan z komercyjnej firmy opowiada Kowalskiemu o pozycjonowaniu

Pan który swoim klientom oferuje następujące formy reklamy na stronie swojej firmy

 

Dynamiczny rozwój Internetu doprowadził do sytuacji, w której odnalezienie nowego serwisu przez użytkownika jest prawie niemożliwe. Aby tego dokonać trzeba poświęcić wiele czasu i energii.

firma x oferuje swoim Klientom szeroki wachlarz działań promocyjnych online:

Reklama bannerowa - czyli umieszczenie w najliczniej odwiedzanych serwisach komercyjnych (typu katalog, przeszukiwarka) reklamy graficznej odsyłającej do strony reklamodawcy. Z publikacją bannerów ściśle związane jest tworzenie media planów, podobnie jak to ma miejsce w tradycyjnych formach reklamy. Tworzymy również bannery przy użyciu nowoczesnych technologii, takich jak Rich Media, które pozwalają na interakcję z użytkownikiem również w obrębie samego bannera.

Rejestracja adresu URL - czyli adresu prezentacji w katalogach i przeszukiwarkach. Udowodniono, że ponad 50% gości pochodzi właśnie z katalogów i przeszukiwarek.

PR internetowy - czyli działania mające na celu nagłośnienie ważnych wydarzeń związanych z serwisem internetowym.

Działania sponsoringowe - finansowanie różnego rodzaju wydarzeń w Internecie, patronat internetowy, itp.

Wykorzystanie list dyskusyjnych - pod kątem promocji firmy, produktów, usług, aczkolwiek z wielkim wyczuciem, tak aby nie zostać posądzonym o niechcianą reklamę - SPAM.

E-mailing - czyli mailing internetowy z wykorzystaniem poczty elektronicznej. Wymaga on także wielkiej ostrożności, szczególnie przy doborze baz adresowych.

Nowe formy reklamy - np. RICH MEDIA, pop-up windows, daughter windows, pop-under windows, sky scraper, itp.

Połączenie z tradycyjnymi działaniami promocyjnymi - tak aby przyciągnąć osoby, które na co dzień nie korzystają z Internetu.

W celu osiągnięcia najlepszego rezultatu tworzymy spójny plan promocyjny, przeprowadzamy zawarte w nim działania a następnie dokładnie analizujemy wyniki akcji.

Nasza agencja oferuje fachową wiedzę i olbrzymie doświadczenie w tworzeniu wszechstronnych kampanii reklamowych w sieci Internet. Posiadamy bardzo dobre kontakty z większością przestrzeni reklamowych, dzięki czemu upraszczamy formalności i optymalizujemy koszty kampanii.

Pan ten jako specjalista od pozycjonowania powolutku pomalutku

Pomijam przykro mi kilka bzdur w jego opisie prawd i połprawd przedstawionych w odpowiednim swietle.(pominmy)

W Każdym razie Kowalski dowiaduje się ze to trudne ,czasochłonne ,niebezpieczne

I nie było by w tym nic złego gdyby nie to że dalsza lektura ma nas ukierunkować co jest lepsze.

Po przeczytaniu tego Kowalski ma wrazenie i lekki niesmak do sprawy Seo.

Ale Maszeruje dalej w czytaniu

Chapter 3

Pozycjonowanie stron WWW a linki sponsorowane

Tutaj w miarę ok oferta ewaluje od złego pozycjonowania............................................................

..................................................

Wykupić usługę pozycjonowania w firmie zajmującej się tym zagadnieniem

Zlecając usługę profesjonalistom masz pewność, ze Twoja strona będzie poprawnie indeksowana przez wyszukiwarki i znajdziesz się wysoko w wynikach wyszukiwania w wielu wyszukiwarkach jednocześnie.

Należy przy tym jednak pamiętać, że niektóre Firmy stosują techniki uznawane przez wyszukiwarki za niedozwolone, dlatego warto jest sprawdzać czy działania podjęte przez wybraną przez Ciebie Firmę są zgodne z polityką najpopularniejszych wyszukiwarek.

Podstawową wadą pozycjonowania jest długi czas oczekiwania na pierwsze efekty (nawet do kilku miesięcy, w zależności od tego jak często dana wyszukiwarka odświeża swój indeks stron) oraz brak gwarancji odnośnie zajmowanych pozycji w wynikach wyszukiwania. Mamy również ograniczone pole manewru, jeżeli chodzi o opis pojawiający się pod linkiem, gdyż jest generowany automatycznie przez mechanizm wyszukiwarki

Do dobrych reklam w wyszukiwarce.................

.............................

Wykupić Link Sponsorowany w wyszukiwarkach

Wykupienie linku sponsorowanego gwarantuje pozycję na samej górze wyników wyszukiwania po wybranych przez Ciebie słowach kluczowych. Większość wyszukiwarek umożliwia Ci stałe mierzenie efektów kampanii oraz zapewnia możliwość optymalizowania kampanii w trakcie jej trwania, dzięki czemu dokładnie wiesz, na co wydajesz pieniądze i jaki masz koszt pozyskania 1 potencjalnego Klienta. Dodatkową zaletą linku sponsorowanego jest bardzo krótki czas uruchumienia kampanii oraz praktycznie nieograniczona ilość słów kluczowych, na które będzie się pojawiać link. W przypadku linku sponsorowanego możemy również swobodnie modyfikować opis pod linkiem.

Kowalski już powoli zaczyna wiedzieć co powinien zrobić ale jeszcze wprost nikt mu tego nie napisał --było by to niepolityczne :D

Chapter 4

Co powinienem zatem zrobić?

Tu socjotechnicznie postawiliśmy mojego sasiada w dużym stresie coś musi zrobić żeby być widocznym

Tu Kowalski stoji przed dylematem co ma biedak dalej zrobić :(

Pozycjonowanie wydaje mu się niepewne

Czyta jak sobie wyliczyć opłacalność

Chapter 5

Decyzja należy do Ciebie

Czyli ostatni słuszny wybór..........

Jeżeli ciągle uważasz, ze Link Sponsorowany może być atrakcyjną formą promocji dla Ciebie, zamów plan kampanii reklamowej w wyszukiwarce NetSprint bez żadnych zobowiązań. Listę portali, na których wyświetli się Twój Link, znajdziesz tutaj

Jeżeli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem swojej strony w innych wyszukiwarkach, prześlij nam zapytanie. Współpracujący z nami specjaliści zapewnią Ci skuteczne i bezpieczną promocję (web positioning) we wszystkich popularnych wyszukiwarkach poza NetSprint.pl.

Zresztą wcale nie dziwne :D

Cytat za Chipem

Dobre wyniki NetSprinta

2005-07-21

NetSprint.pl zwiększył swoje przychody w pierwszym półroczu tego roku o ponad 270% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Spółka jednocześnie znacznie zwiększyła zyski. Głównym źródłem wzrostu są Linki Sponsorowane oraz rozwiązania wyszukiwawcze dla korporacji....

więcej... 

Wiec polityka korporacyjna

A teraz kilka słow dodatkowych.....:)

Nie żartujmy Panowie to wszystko jest zrobione żeby "trzepać kapustę".

Jak pozycjonujecie Panowie w innych Wyszukiwarkach ......???

Pytanie retoryczne jesli chodzi np o Google.

Musicie stworzyć miliony odnośników w linkach ze stron w większosci nie wartościowych nie tematycznych i w ten sam sposób :blink: łamiecie Kodeks Etyczny w którym sami bierzecie udział :lol: chyba że proponujecie swoim klientom 17 pozycję lub bardzo obstawione frazy np.https://www.google.com/search?hl=en&q=konstatynopolitanczykowianeczka

Nie róbmy sobie jaj :)

Bardziej po męsku jest napisać tak chcemy zarabiać "duża kapustę" na naszej wyszukiwarce a nie sprzedawać nam mydło :)

Co robi Gemius zbiera te statystyki charytatywnie czy sprzedaje potem za miliony??

Tak jak napisał Szy Wy nie My :yahoo: Szy

Jejciu do 20 mam sklepy muszę iśc po piwo dla sasiada ::>

Firmę w Polsce utrzymuje czynną od 1997 roku w Hamburgu od 2008 Roku więc nie robią na mnie wrażenia awatary i linki w stopce. Zajmuje się od zarania początków Black Hat Seo. Mam prawo do zapomnienia. Niech się firma Google zajmie sztuczną inteligencją zanim  Sam Altman ich wyprzedzi :) Moje stare konto https://www.forum.optymalizacja.com/profile/21-kill-bill/  :( boże jaki młody byłem i głupi. Wróciłem i wchodzę z drzwiami nie drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na serio, to wyszukiwarka nie może świadczyć usług pozycjonerskich, a jedynie odsprzedawać miejsca reklamowe. Wydaje mi się to chyba logiczne.

szybko, bo czas spac - uslugi pozycjonerskie (ktore stanowia pewnie mniej niz 0,01% przychodow) nie swiadczy wyszukiwarka NetSprint.pl tylko firma NetSprint.pl Sp. z o.o. ktora sprzedaje tez np. NetSprint Intranet i na tym zarabia pieniadze...

jezeli nasi kluczowi klienci beda od nas oczekiwali zrobienia np. wortalu o pozycjonowaniu i dobrze za niego zaplaca, to tez go pewnie dla nich przygotujemy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez jest to swietny pomysl, bo dokladnie pokazuje, co wolno, a czego nie wolno robic

ludzie z wyszukiwarek musza nad nim pracowac, aby ustalic jasne zasady i pozniej je stosowac - wolelibyscie sytuacje, gdy kazda wyszukiwarka ustala wlasne zasady, co jest spamem, a co nie??

Czekaj, chyba się nie rozumiemy :]

Kodeks ma dyscyplinować pozycjonerów czy ustalać

ramy dozwolonych technik dla autorów wyszukiwarek?

Jeśli to pierwsze, to uprę się przy moim zdaniu, że to

pomyłka, bo to ja mam właśnie szukać dziur i być ponad

Wasze zasady. Jeśli to drugie, to oczywiście, masz rację,

tylko wtedy nazwijcie to kodeksem se, a nie seo.

Seo to my, a nie Wy :>

Szy.

96671[/snapback]

Szy,

kodeks ma wprowadzac pewne standardy i regulowac rynek

czy ktos osobom pisujacym na tym forum i zajmujacym sie pozycjonowaniem zabrania stworzenia wlasnego kodeksu etycznego SEO i naglosnienia tego - chyba nie??

czy ktos zabrania nalezenia do IAB i uczestniczenia w pracach nad kodeksem, ktory powstal - tez chyba nie??

chwala IAB, ze sie wziela za ten temat i go naglasnia - a ze glowni uczestnicy, to byly wyszukiwarki - to juz nie nasza wina, ze ludzie od SEO nie uczestniczyli w wiekszej ilosci w pracach :D

mozesz zarzucic, ze w takim wypadku taki kodeks jest nic nie wart - dla Ciebie moze nie, ale dla potencjalnych klientow jest na pewno wiele wart - IAB jest wiarygodna i opiniotworcza organizacja, najwazniejsza na tym rynku i wyznaczajaca pewne standardy - mysle, ze klienci (szczegolnie duzi) beda pytac czy dany pozycjoner stosuje sie do wytycznych IAB...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwał tak zwał Jakubie

Chciałbym żebyś nie traktował moich słow Jako wycieczki osobistej ciesze się ze jesteś na forum. Mam nadzieję że się nie gniewasz zawsze zapraszamy na kawę:)

Ja całkowicie rozumiem twoją sytuacje masz nad sobą Prezesów zarząd i jesteś pracownikiem tej firmy taki los ludzki.

Myslę że poczatek był zły i kolejność Polityki Nestprintu oraz jej załozenia i cele ale to już moja prywatna dywagacja.

Netsprint i tak zrobi to co uchwali zarząd więć trudno nam się na forum wtrącać bo i tak nikt nas by nie posłuchał:)

Wiem jak funkcjonują duże firmy bo do 1997 Roku byłem kolejno pracownikiem Zachodniego Banku potem Finskiej Firmy ,Potem Włoskiego Koncernu a na końcu Amerykańskiego.

Ważne jest żeby nazywać rzeczy po imieniu jak kasa to kasa i życ ze spokojnym symieniem.

Kilka następnych lat pokaże czy się myliłem czy mialem racje.

Nalezy wsłuchiwać się w głos ludu nawet tego maluczkiego.

Rok temu pisaliśmy o niemocy Onetu i spadł w rankingach.

Obyśmy nie byli złymi prorokami.

Ps żadna firma nawet największe koncerny nie interesuje etyka :) w firmach liczą się aktywy czyli zyski -argument nietrafiony Pojedz Do McDonalds Polska Albo Do Sheringh Plugh Albo do Andersena Albo Do Coca Coli jak powiekszysz im 3 krotnie zyski to nawet cie nie spytają jak się nazywasz (troszkę realizmu)

Powodzenia :)

Firmę w Polsce utrzymuje czynną od 1997 roku w Hamburgu od 2008 Roku więc nie robią na mnie wrażenia awatary i linki w stopce. Zajmuje się od zarania początków Black Hat Seo. Mam prawo do zapomnienia. Niech się firma Google zajmie sztuczną inteligencją zanim  Sam Altman ich wyprzedzi :) Moje stare konto https://www.forum.optymalizacja.com/profile/21-kill-bill/  :( boże jaki młody byłem i głupi. Wróciłem i wchodzę z drzwiami nie drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kill Bill - nie slyszales o czyms takim jak Kodeks Etyczny SEO stworzony przez IAB?? musze przyznac, ze jestem w szoku

ze zajmujemy sie czasami pozycjonowaniem - na specjalne zyczenie wyjatkowo upartych klientow zdarza nam sie to robic, w nowym serwisie korporacyjnym to zniknie

96562[/snapback]

:)

jezeli istnieja kodeksy etyczne roznych branz, to dlaczego nie mialoby byc kodeksu etycznego SEO?? wytlumaczcie mi to, bo nie bardzo rozumiem??

96631[/snapback]

może ja spróbuje wytłumaczyć

w innych branżach chodzi "o coś więcej", a tu chodzi o kasę (mówie o kasie zarabianej przez klienta, bo pozycjoner w tym kraju zarabia wciąż mało) i/lub o rywalizację. A IAB póki co rzuciło kodeksem, bo sie zobaczy co zrobić z tym "semem".

teraz rozumiesz, czemu nie ma miejsca na taki kodeks?

Gdyby było tam zapisane:

"pozycjoner zginie a nie dopuści do CTRa poniżej 1% i poziomu konwersji narażającego na szwank efektywność inwestycji swojego klienta"

albo

"pozycjoner będzie dniami i nocami myślał o tym, co sprawić by serwis jego klienta był jedynym w swoim rodzaju, zasługującym na wizytę z wyszukiwarki"

no to może bym się podpisał :)

Seo to my, a nie Wy :>

96671[/snapback]

Seo to my Was

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakub, ale nam nie są potrzebne kodeksy, ustalenia, itp.

Nasza praca to, jak napisałem, jest ponad to. Przecież

wygra ten, kto trafi na pierwsze miejsce, a trafi tam ten,

kto będzie najsprytniejszy.

A trudno o duży spryt podejrzewać tego, kto wszystkie

techniki weźmie z *jakiegoś* kodeksu.

Rozumiesz? :]

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i przyszło mi jeszcze taka myśl nt kodeksu:

czepianie się tych pierduł typu "ukryty tekst" i "optymalizacja kodu" bee, jest śmieszne.

wg mnie problemem są np. zapisy w regulaminach (np AdWords) o tym, że nie można z automatu wykorzystywać wyników.

API nie ma albo jest jakie jest, ale parsować; nie wolno.

Reklamy sprzedawaj, ale zatrudniaj setki murzynów do ręcznych zapytań

no i weź tu pracuj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My nie zalozymy stowarzyszenia etyki czy techniki choć znamy wiele więcej ciekawych technik na "rolowanie" wyszukiwarek.

Nie bedziemy się kreować na Guru Polskiego Internetu bo nie chcemy.

Nie bedziemy tworzc zasad czegoś co nie ma zasad.

Bo Seo to łamanie zasad na tym polega ta praca :)

i tyle

A od dobrej Polskiej wyszukiwarki oczekujemy:

-dopracowanai automatycznego algorytmu a nie cofanie się wstecz o kilka kroków

- coś wiecej niż pisania artykułów iż Nasz nowy algorym jest lepszy niz Google.

-ograniczenia płatnych reklam w fazie poczatkowej

-nie wiazanią się z innymi komercyjnymi korporacjami co moze sugerować narzucenie kierunku rozwoju oraz Manipulacjami wyników do celów biznesowych

-sensownej polityki rozwoju w oparciu o głos ludzi (ale to temat na inną bajkę:)

Pozdrawiam

Firmę w Polsce utrzymuje czynną od 1997 roku w Hamburgu od 2008 Roku więc nie robią na mnie wrażenia awatary i linki w stopce. Zajmuje się od zarania początków Black Hat Seo. Mam prawo do zapomnienia. Niech się firma Google zajmie sztuczną inteligencją zanim  Sam Altman ich wyprzedzi :) Moje stare konto https://www.forum.optymalizacja.com/profile/21-kill-bill/  :( boże jaki młody byłem i głupi. Wróciłem i wchodzę z drzwiami nie drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonowanie zgodne z kodeksem IAB polega na napisaniu dobrych meta description i keywords (któych wiele wyszukiwarek na świecie nie bierze pod uwagę) i zrobienia ciekawj i interesującej strony (co zazwyczaj się robi). Można też się dodać do kilku katalogów, ale broń Boże wymieniać się linkami.

Przecież to jest utopia, w obecnej chwili to już nawet na polskim rynku internetowym nie można nic w ten sposób zrobić. Chyba, że liczy się na to, że strona będzie tak ciekawa, że doczeka się wzmianki w prasie (drukowanej lub internetowej) i nagle wszyscy zaczną do tego linkować. Wtedy jednak jest dobrze mieć domenę zawierającą główną frazę kluczową, bo mało kto będzie linkował z odpowiednim anchorem.

My jednak chyba wolimy tradycyjne pozycjonowanie, czyli łamanie tych zasad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie tą dyskusję i muszę stwierdzić, że Jakub bardzo lojalnie reprezentuje stanowisko swojej firmy. Jakubie - jeżeli przeszedłbyś na naszą stronę (jasną, choć wg niektórych ciemną stronę mocy), pewnie zmieniłbyś zdanie. Kodeks IAB to utopia tak jak napisał Michał. Chcecie regulować przepisami coś, co powinno się samo dziać. Jeżeli nie legalne jest stosowanie ukrytego textu (a jest), to algorytm powinien sam to wykryć i ukarać stronę stosującą tą i inne techniki. Inna sprawa, że obecnie jest to raczej nie do zrobienia. I dalej - skład grupy roboczej SEO, w której znalazł sie przeszanowny Pan Woźniak z netPR to juz jest kpina :) . BTW - nie tak dawno był tu poruszany temat etyki działań tej firmy w odniesieniu do katalogu DMOZ itp. Jakoś przeszło bez echa :). Tak się złożyło, że sam miałem być w składzie tej szanownej grupy określającej co WAM (nam) wolno a czego nie wolno. Na szczęście się nie zdecydowałem i nie żałuję.

Pozycjonowanie zgodne z kodeksem IAB polega na napisaniu dobrych meta description i keywords (któych wiele wyszukiwarek na świecie nie bierze pod uwagę) i zrobienia ciekawj i interesującej strony (co zazwyczaj się robi). Można też się dodać do kilku katalogów, ale broń Boże wymieniać się linkami.

Tak ma wyglądać pozycjonowanie ? wyrzućcie najpierw wszystkich niestosujących się do tych technik, bo narazie nie mam szans wskoczyć na pierwszą stronę. Hmm - może to nie ważne bo pozostanę w zgodzie z kodeksem etycznym SEO.

Jakub - napisałeś:

wyszukiwarka swiadczaca uslugi pozycjonowania - wczesniej napisalem, ze robimy to wylacznie na zyczenie klientow i nie chodzi o NetSprint, tylko inne wyszukiwarki... to nie nasza wina, ze ludzie sie zwracaja do nas, a nie do Was

Ja też świadczę usługi pozycjonowania tylko na wyraźne życzenie klientów. Chyba nie wyobrażasz sobie, że ktoś tutaj pozycjonuje strony firmom, które sobie tego nie życzą? To oznacza tylko tyle, że Netsprint jest firmą pozycjonującą :)

Jestem kurcze zszokowany. Co na to kodeks etyki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też świadczę usługi pozycjonowania tylko na wyraźne życzenie klientów. Chyba nie wyobrażasz sobie, że ktoś tutaj pozycjonuje strony firmom, które sobie tego nie życzą? To oznacza tylko tyle, że Netsprint jest firmą pozycjonującą :wow:

Jestem kurcze zszokowany. Co na to kodeks etyki ??

jeszcze raz tekst z naszej strony, ktory zacytowal kill bill:

"Jeżeli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem swojej strony w innych wyszukiwarkach, prześlij nam zapytanie. Współpracujący z nami specjaliści zapewnią Ci skuteczne i bezpieczną promocję (web positioning) we wszystkich popularnych wyszukiwarkach poza NetSprint.pl."

pragne zwrocic uwage na sformulowanie Współpracujący z nami specjaliści zapewnią Ci skuteczne i bezpieczną promocję (web positioning) we wszystkich popularnych wyszukiwarkach poza NetSprint.pl

to, ze robi to NetSprint jest pewnego rodzaju skrotem myslowym - NetSprint.pl Sp. z o.o. wystawia faktury, a robia to ludzie na zewnatrz wspolpracujacy z nami

tak, jak wspominalem "robimy" to bardzo rzadko, przede wszystkim na specjalne zyczenie stalych Klientow, a w naszym nowym serwisie dotyczacym oferty reklamowej https://reklama.netsprint.pl nie ma ani slowa na temat pozycjonowania w innych wyszukiwarkach, bo to nie jest nasz biznes

chociaz z drugiej strony bede sie upieral, ze NetSprint.pl Sp. z o.o. moze robic cokolwiek, aby zarabiac kase - nie tylko pozycjonowac w innych wyszukiwarkach, ale nawet produkowac skarpetki ;) oczywiscie jezeli nie lamie prawa i dobrych zasad (w tym wypadku kodeksu etyki SEO)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nawet produkowac skarpetki ;) oczywiscie jezeli nie lamie prawa i dobrych zasad (w tym wypadku kodeksu etyki SEO)

Tylko nie ukrywajcie w nich żadnych nitek. :)

Jakubie mam pytanie do Ciebie.

Jeden z Waszych stałych, dużych, dobrych klientów, oferuje np. 80 000 zł za pozycjonowanie na bardzo konkurencyjne hasło. Robicie analizę hasła (zlecacie ją) i po analizie wychodzi, że niestety samymi meta i treścią i wpisami w katalogach nie da się wypozycjonować tej strony na to hasło, bo Ci łamiący kodeks IAB zajmują pierwszy 1000 wyników. No i macie dylemat, czy spróbować wymiany linkami (nie-etyczne i zajmie kilka lat, bo potrzeba ich bardzo dużo) czy zdobyć linki z wielu serwisów w bardziej zautomatyzowany sposób (strasznie nie-etyczne, ale bardziej skuteczne) czy mówicie klientowi, że niestety się nie da.

Jak dobrze wiesz są frazy na które nie da się wypozycjonować strony zgodnie z kodeksem IAB, stąd moje pytanie co robicie z takimi klientami.

jeszcze raz tekst z naszej strony, ktory zacytowal kill bill:

"Jeżeli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem swojej strony w innych wyszukiwarkach, prześlij nam zapytanie. Współpracujący z nami specjaliści zapewnią Ci skuteczne i bezpieczną promocję (web positioning) we wszystkich popularnych wyszukiwarkach poza NetSprint.pl."

Skoro tylko na życzenie klientów zajmujecie się pozycjonowaniem to po co Wam był ten zachęcający tekst na stronie ?

wiem, czepiam się, ale nie mam nic złego na myśli. :wow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności