Skocz do zawartości

trudne pytanie

martintt

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

jestem początkującym webmasterem. mam takie pytanie.

chce zrobic strone cos na podobieństwo tego przykładu chodzi mi o to.

na tej stronie po kliknieciu w "Produkty, Usługi, Aktualności, itd" zmienia sie tylko dół strony. logo i menu zostaje na miejscu, nie znika jak ładuje sie nowa zakładka.

Jak mam to zrobic aby moje menu wyglądało podobnie??

prosze o pomoc

Podstawy HTML - znajdz kurs... poucz się HTML.

Zmienia się całość, tylko tego nie dostrzegasz gdyz jest lekki nagłówek i do tego prawdopodobnie szybki serwer.

p.s. efekt taki jak we <FRAME> jest chyba nie do uzyskania (by nie znikało). <Frame> jest pewnym wyjsciem, ale NIE ZALECAM stosowania ze względów pozycjonerskich.

Pozdrawiam.

dzieki wielkie.

jeszcze mam 1 pytanie..

ile robie plików index? tyle ile jest zakładek w menu? nie wiem czy zrozumiesz moje pytanie bo sam do konca nie wiemi :yahoo: ale postaram napisac jasniej.

1. robie menu. w menu sa zakladki np. o mnie. downoload, kontakt

do kazdego zrobilem hiperłcze tak aby wskakiwała inna strona, ta " inna strona" ma juz inny adres np "/kontakt.html" i w tym kontakcie znowu musze ustawiac hiperłącza do pozostałych zakładek menu. i tak w kazdej zakladce. wtedy mam plikow index tyle ile pozycji w menu. czemu tak jest? nie moge raz ustawic hiperłącze w menu do każdej zadładki?

chciałbym zeby logo i menu było w miejscu a tak ładuje sie na nowo. da sie to jakos w inny sposób zrobic?

Za pomocą include w php zrobisz taki efekt. Na tej stronie jest poprostu szybki serwer bo jak mi net przymula to widac co się ładuje :yahoo:

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie