Skocz do zawartości

Można mieć kilka kont AdWords do tej samej strony?


foxhunt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Trafił mi się adwordsowy kupon na 200 zł z tym, że jego można chyba wykorzystywać na kontach, na ktorych wczesniej darmowego kuponu sie nie wykorzystywalo.

Stad moje pytanie, czy google bedzie miało do mnie jakieś "ale" jesli zalzoe sobie nowe konto adwords i wykorzystam tam ten darmowy kupon robiąc kampanie reklamową strony, którą wczesniej robilem ze swojego starego konta adwords?

Nie moge nigdzie znalezc infa na ten temat...

Pozdrawiam

Foxhunt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysztof Cichocki

Cześć,

regulamin Google mówi, że oferta jest skierowana wyłącznie do nowych użytkowników programu Google AdWords.

Jakiś czas temu robiłem testy i ani dane rozliczeniowe ani adres strony nie był weryfikowany biorąc pod uwagę kupony. W kilku przypadkach miałem możliwość używania kilku kuponów dla jednej firmy.

Nie słyszałem też o żadnych konsekwencjach z tego tytułu.

pozdrawiam,

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają sie blokady kont i kasa przepada.

Nie to żebym namawiał do łamania regulaminu GAdw, ale oni nie weryfikują danych. Możesz więc wpisać je z palca, kasę aktywacyjną wpłacając na poczcie w formie przekazu i po kłopocie.

Wyznacz cele, a osiągniesz wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasna sprawa - polak potrafi więc i ja jakoś w tym wykombinuję.

Natomiast bardziej się obawiam i chciałem się dopytać o samą stronę www. A mianowicie czy jeśli pozakładam sobie kilka lipnych kont adwordsa i z każdym kolejnym będę robił taka samą kampanię dla jednej i tej samej domeny czy mi w takim wypadku jakiegoś banana albo innego filtra ci monopoliści nie nałożą na domenę którą chce promować? No bo wtedy teoretycznie rzecz biorąc jedyny problem to zdobywanie kuponów adwords i można robić kampanie reklamowe na kilka tysięcy za free....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysztof Cichocki

foxhunt, bana, filtra nie dostaniesz bo AdWords a naturalne wyniki wyszukiwania to dwie różne rzeczy.

Co najwyżej na szeroką skalę takie działania, gdy zostaną zauważone mogą spowodować jakieś sankcje ale w samym AdWords i to pod pewnymi warunkami (nie problem jest zrobić kampanie dla naszego konkurenta z n liczby kont utworzonych przy pomocy kuponu, więc sama weryfikacja takich działań jest dość skomplikowanym procesem).

Pytanie jakie należy sobie postawić to czy takie działania są opłacalne? Tworząc kolejne konta jesteś zmuszony przenosić kampanie, od nowa będzie kształtowany wynik jakości, historię kampanii zaczynasz od nowa.

Musisz sobie sam odpowiedzieć czy warto rozpoczynać kampanie od nowa praktycznie, ponosząc tylko koszty aktywacyjne konta, czy lepiej jest stworzyć jedno porządne konto z kuponem na rozruch i tworzyć dzięki temu konkretną, na bieżąco optymalizowaną kampanię, która będzie miała ROI na tyle duży, że sama się będzie finansowała - wybór należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności