Skocz do zawartości

wizyta u chirurga

arve_lek

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Orientuje się ktoś jak jest z ubezpieczeniem studenta?

Opiszę pewną historię.

Studiuję w Poznaniu a mieszkam (czyt.jestem zameldowany) w innym województwie. Ostatnio miałem sytuacje, że trafiłem do chirurga i ten wykonał to co miał wykonać. Oczywiście nie miałem przy sobie legitymacji ubezpieczeniowej. Chirurg powiedział, żeby dosłał pocztą czy też faksem ubezpieczenie. Tak też uczyniłem Przynajmniej tak mi się wydawało. Jak potem się okazało faks nie doszedł. (Pewnie dlatego, że skorzystałem z darmowego faksu :)) Pomoc została mi udzielona w województwie w którym jestem zameldowany.

Po 4 tygodniach dostaję pismo, że została udzielona mi pomoc medyczna o wartości 210zł (przelicznik->scrapebox). Na podstawie zapisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowej ze środków publicznych art. 50 ust. 1 i 4 wzywam Pana do zapłaty 210zł w ciągu 3 dni od daty otrzymana zawiadomienia.

Czy nie jest tak, że student jest ubezpieczony ?

O7vVmZ7.gif

Punkty statlink.pl - dobra cena + gratis Skrypt i eBook, Blog SEO/SEM i Tatuaże na Dziarownia.pl (tatuaże)

Jeżeli się uczysz, to powinieneś być zabezpieczony przez opiekę zdrowotną Twojego prawnego opiekuna.

Oczywiście pod warunkiem, że nie pracujesz, nie masz własnej D.G. oraz nie przekroczyłeś 25-26 roku życia, dokładnie nie pamiętam.

Pytanie, co tym faksem wysłałeś?

Biorę to na logikę, tematu dobrze nie znam, więc mogę się mylić. :)

Wysłałem swoje ubezpieczanie :)

Temat już nie aktualny bo udało mi się przekonać księgową po tym jak powiedziałem, że nie zapłacę ani grosza do tego aby wysłał jeszcze raz ubezpieczenie. Tym razem wysłałem pocztą :)

O7vVmZ7.gif

Punkty statlink.pl - dobra cena + gratis Skrypt i eBook, Blog SEO/SEM i Tatuaże na Dziarownia.pl (tatuaże)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.