Skocz do zawartości

3 Pytania początkującego

Invo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na wstępie pragnę zaznaczyć, iż jestem zdecydowanie początkujący ;)

Prowadzę stronę – może nie będę podawał linka i robił sztucznej reklamy:)

Generalnie strona z ofertami turystycznymi. Mam z nią kilka małych problemów:

meta name="Description" - ustawione na"baza noclegów, (...)"

Google pokazuje przy wynikach wyszukiwania coś takiego: (przy wyszukiwaniu na frazę

"noclegi w Sztutowie" - noclegi Sulimice Sulimice noclegi Swornegacie Swornegacie

noclegi Sztutowo Sztutowo noclegi Świnoujście Świnoujście noclegi Ustka"

zamiast tego co jest ustawione w meta.

Możecie mnie naprowadzić dlaczego tak się dzieje?

Linki wychodzące: przy opisie każdego ośrodka jest link do jego strony: teoretycznie,

linki wychodzące powiązane tematycznie. Praktycznie: cała masa linków wychodzących.

Co radzicie zrobić: ustawić nofollow czy nie? Dodam, iż przypada 1 link wychodzący na 1 podstronie.

Jednak na chwilę obecną na całej stronie jest ich ponad 600...

Na stronie są opisy różnych obiektów: opis, jakaś galeria, mapka itp. No i tu moje pytanie:

ponieważ opis dodają właściciele ośrodków wypoczynkowych - a jak wiadomo ogólnie

każdy człowiek jest raczej leniwy - opisy są żywcem kopiowane z innych

stron z ogłoszeniami lub ze stron tych ośrodków i w związku z tym zastanawiam się

na temat kwestii duplicate content:

Teoretycznie, każda moja podstrona jest kopią jakiejś innej strony. Domyślam się, iż wpływa

to dość negatywnie na moją pozycję...

Pomysł mój polega na tym aby nieznacznie modyfikować treści dodane przez użytkowników.

I teraz pytanie: czy to coś da? Czy jest sens?

I w jakim stopniu musiał bym zmieniać treści żeby to coś dało?

Google coraz częściej ignoruje tag Descripton i pobiera opis z treści strony.

Co do linków nofollow to zmieniło się troszkę ich działanie. Jeśli istnieje taka możliwość to nie rób linku tylko wpisuj adres.