Skocz do zawartości

Fala banów


patro

Rekomendowane odpowiedzi

Co za bzdury tutaj padaja to glowa mala nawet Erbit nie ma sily na to :)

historie o ręcznym sprawdzaniu to tylko dezinformacja ze strony Google

@Dupa_zbita jak jestes taki obeznany to czemu nie wiesz co robi ekipa polakow w dublinie w dziale SQT? i czemu nie widziales ogloszen z oferta pracy w tym zespole? wykradzionych wytycznych PDFow dla pracujacych tam tez pewnie nie czytales? mam ci podac z jakiego hosta/przegladarki/systemu przychodza czy juz ci wystarczy?

Pozdrawiam, breja

wl4u3.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Co za bzdury tutaj padaja to glowa mala nawet Erbit nie ma sily na to :)

Dla ciebie bzdura to dla mnie nie bzdura. Każdy ma inne podejście do pozycjonowania.

wykradzionych wytycznych PDFow dla pracujacych tam tez pewnie nie czytales?

To i ja widziałem (ale chyba dla pracowników QR a nie SQT), to było nawet na DP, nie tylko na zamkniętych forach.

Ale tam raczej są same rzeczy oczywiste, jedyne czego wcześniej nie wiedziałem to że ukryty tekst nie zawsze jest BH.

mam ci podac z jakiego hosta/przegladarki/systemu przychodza czy juz ci wystarczy?

Eircom ADSL, czasami NTL / Mozilla Firefox 3.6 / Linux.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za bzdury tutaj padaja to glowa mala nawet Erbit nie ma sily na to :)
historie o ręcznym sprawdzaniu to tylko dezinformacja ze strony Google

@Dupa_zbita jak jestes taki obeznany to czemu nie wiesz co robi ekipa polakow w dublinie w dziale SQT? i czemu nie widziales ogloszen z oferta pracy w tym zespole? wykradzionych wytycznych PDFow dla pracujacych tam tez pewnie nie czytales? mam ci podac z jakiego hosta/przegladarki/systemu przychodza czy juz ci wystarczy?

Nie spinaj sie tutaj bo nie wiesz nic a zgrywasz specjaliste.

Jak chcesz rzucać informacjami z górnej półki to przynajmniej przytaczaj aktualne źródła.

zapoznaj się z wypowiedziami Maile Ohye - inżyniera z google i to co opowiadał ostatnio w Toronto

What are your thoughts on getting better links to your website?

When you create a site, unique and compelling products or services content is what matters most. How can you make yours different from all the other sites on the web? Your customers will link to you when they think it’s great and that will happen naturally. But, you can also look for opportunities for links too – not just by emailing a webmaster asking for links but expanding in the same way you’d expand your business. I.E., forging partnerships and adding value to others.

Links are a big part of our PageRank algorithm which is a major component on the 100’s of items in it. Links are not just based on quantity but more so on quality. We know on a link by link basis what is valuable to what and we value them all differently. It is done algorithmically and we also have a manual spam-fighting team. Just because you have a lot of links doesn’t necessarily mean you are getting value. Look for quality links not quantity.

I to wszystko z okazji mayday update.

Takim tonem sie zwracaj do ludzi swojego pokroju.

Ciemna strona mocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
wprowadzili drużyny ludzi, które ręcznie weryfikują spamy (swl, linkfarmy, katalogi)

Weryfikacja ręczna była od niepamiętnych czasów.

No niestety linkowanie z SWLi będzie zawsze najniższej jakości i najbardziej niebezpieczne.

Za to blast to sama śmietan jeśli chodzi o linki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności