Skocz do zawartości

Spadek w Google

Mitko88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem związany z pozycjonowaniem w Google. Nie będę ukrywał -nie znam się na pozycjonowaniu, moja wiedza opiera się na kilku informacjach wygrzebanych w internecie. Moja strona nie była profesjonalnie pozycjonowana, natomiast po pół roku od uruchomienia pojawiła się w top 10 fraz, które mnie interesowały. Niestety jakiś czas temu miałem problem związany z włamaniem na stronę (przekierowaniem na inny adres) od tamtej pory spadłem z top10 na pozycje około 90 miejsca w wybranych frazach. Mam pytanie co mam zrobić w Google aby odzyskać poprzednią pozycje.

Z góry dziękuję za pomoc i czekam na Wasze komentarze.

Mitko88

Co prawda temat był wałkowany wielokrotnie, a gdzieś masz nawet podwieszony temat, który odpowiada na takie pytania, ale ...

Spadek na pozycje około 30,60,90 jest zazwyczaj spowodowany nałożeniem "filtra google". Prawdopodobnie przesadziłeś z linkowaniem, a domena którą starałeś się wypozycjonować była zbyt młoda żeby taki napływ linków wytrzymać. Więcej dałoby się powiedzieć gdybyś podał adres.

multikonto

Trudno jest z tak małej ilości informacji, wysnuć wiążące wnioski, ale z tego co podałeś nie wygląda to na filtr, lekarstwo na to jest jedno, linkować, katalogować i jeszcze raz linkować, oczywiście różnicując frazy, im szerzej będziesz linkował tym lepiej, ręcznie sobie nie poradzisz, ale zainteresuj się SWL, punkty teraz są tanie na przykład w e-weblinku dostaniesz za kilkadziesiąt zł miesięcznie kilkanaście-dziesiąt tysięcy punktów, którymi podlinkujesz sobie stronę. Możesz też użyć aderka webmini. Ustawisz sobie stały przyrost linków, i odbudujesz pozycję strony. Pamiętaj nie linkuj tylko kilku fraz, staraj się robić to szerzej.

dopisz się do polishpremiumpress.pl wpis płatny tylko 1$