Skocz do zawartości

Rewelacyjny sposób na najlepsze teksty do precli i na zaplecze?

fahofiec

Rekomendowane odpowiedzi

Przeglądając newslettery, które otrzymuję na skrzynkę e-mail, zdałem sobie sprawę, że jest wśród nich mnóstwo bardzo wartościowej i unikatowej treści; w tym całe obszerne artykuły i praktyczne poradniki (np. ze Złotych Myśli, Piotra Majewskiego itp.), które często w ogóle nie są publikowane w Internecie. Według mojej wiedzy, zgodnie z prawem, jako adresat korespondencji mam pełne prawo do jej upublicznienia. A więc w rezultacie wystarczy zapisać się do wybranych newsletterów i mamy co miesiąc setki stron unikatowej treści o najwyższej wartości merytorycznej, z których można zrobić niezliczoną ilość doskonałych artykułów do precli lub własne serwisy zapleczowe. Jednak nie jestem prawnikiem i chcę się przekonać, czy rzeczywiście z prawnego punktu widzenia wygląda to tak różowo? Czy istnieją jakieś dodatkowe przepisy, które mogą uniemożliwić mi takie działanie?

Bardzo płatny katalog stron oparty na WordPressie.

Naukowo o kulturystyce i fitness w serwisie FitnessLab.pl.

W regulaminach zazwyczaj nie ma o tym wzmianki, poza tym muszą one być podporządkowane normom prawnym wyższego rzędu, ale tu mam pewne wątpliwości. Słyszałem, że zgodnie z prawem adresat listu posiada do niego pełne prawa, łącznie z możliwością upublicznienia. Z drugiej strony, ktoś włożył sporo pracy i czasu na przygotowanie treści wysyłanych newsletterem i posiada do niej prawa autorskie...

Słyszałem, że zgodnie z prawem
Nie lepiej poszukać tego "prawa" zamiast bazować na pogłoskach?

W razie problemów nikogo nie będzie interesowało co słyszałeś :D

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!