Skocz do zawartości

Wybór domeny do pozycjonowania

slomi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkujący w temacie SEO. Z tego co wyczytałem wynika, że najlepiej jest promować serwis pod jedną domeną, jeżeli występuje również pod innymi adresami należy użyc przekierowania. Tak też zrobiłem - mój blog działa pod adresami hhnu.pl, hiphopnieumarl.pl i hiphopnieumarł.pl

Adres hhnu.pl wybrałem jako główny, gdyż jest skrótem od nazwy bloga Hip Hop Nie Umarł i krótki. Jednak wielokrotnie spotkałem się z tym, że użytkownicy mieli problem z zapiętaniem domeny, często też nie kojarzyli skrótu HHNU z Hip Hop Nie Umarł.

Jak uważacie, którą z domen powinienem wybrać jako główną? Być może najkrótsza wcale nie jest najlepsza? Jak ma się to do optymalizacji, jeśli chce żeby strona była pozycjonowana na hasło hip hop powinienem użyć domeny z hip hop w nazwie?

domena krótka jest fajna jeżeli jest łatwa do przyswojenia przez potencjalnych odbiorców. W tym przypadku to widocznie nie trafiona ta króka domena

hiphopnieumarl.pl jest dobra pod względemo SEO. Jak byś chciał pozycjonować np pod taką fraze jak hip hop.

hiphopnieumarł.pl tez dobra domena i tutaj możesz pozycjonować domene hiphopnieumarł.pl oraz tą samą domene tylko z rozkodowaną literką ł

Ja na Twoim miejscu bym wziął hiphopnieumarl.pl jako głowną

Zobacz koniecznie Blog Doroty oraz pamiętaj że do gry w paintball będą Ci potrzebne kulki do paintballa.

Masz racje, najkrótsza wcale nie jest najlepsza. Istotne jest aby użytkownicy zapamiętali nazwę domeny.

Idąc dalej - polskie znaki w domenie hiphopnieumarł.pl w pewnym sensie ograniczają możliwości dlatego wybrałbym hiphopnieumarl.pl, chyba, że stronę kierujesz tylko do polskich użytkowników.

Możesz jeszcze przypisać dwie domeny hiphopnieumarl.pl oraz hiphopnieumarł.pl pod jedną stronę.

dawstaw - ubiegłeś mnie :)

koon 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.