Skocz do zawartości

Publiker.pl - sprawdzanie email


TrzEpiZ

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas wykonywania zadania: Sprawdzanie wiadomości email (Email ID: 1) otrzymuje taki komunikat:

Connected to the POP3 server "pop.gmail.com".

User "moj_email@gmail.com" logged in.

There are 0 messages in the mail box with a total of 0 bytes.

USTalam nowy czas sprawdzenie email na nowy termin - za około 7-8 godzin

Status końcowy: OK (zadanie zakończone)

Status jest OK - ale co ów zadanie ma na celu ? W skrzynce mam kilkaset wiadomości z katalogów (w większości "Prośba o zmianę hasła - czego też nie bardzo rozumiem") a w info o sprawdzeniu maila jest "There are 0 messages in the mail box with a total of 0 bytes"

Czy ktoś może podpowiedzieć dlaczego:

1. Mam tak wiele wiadomości "Prośba o zmianę hasła"

2. Dlaczego po wykonaniu zadania "Sprawdzanie wiadomości email (Email ID: 1)" - otrzymuję w/w komunikat

3. Czy Publiker dobrze radzi sobie z gmail-em ? (zrobiłem test połączenia do poczty dla "email do rejestracji" - i publiker twierdzi że jest OK)

Będę wdzięczny za wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności