Skocz do zawartości

Link call 2 action w reklamach


Adkontekst

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Zapewne już zauważyliście, że w minionym tygodniu wdrożyliśmy testowo zarówno w boksach jak i w Adkontekst Intertext link call 2 action w postaci hasła „zobacz więcej >>”.

Celem wprowadzenia linka call 2 action było zachęcenie użytkowników do klikania w reklamy, a co za tym idzie zwiększenie liczby przejść na stronę Reklamodawców.

W pierwszym etapie wprowadziliśmy go w całej sieci w tym samym kolorze. Chcemy zgromadzić wiarygodne dane statystyczne i przejść do kolejnego etapu, w którym kolor linku będzie identyczny jak kolor tytułu reklamy (wybrany przez Wydawcę).

Docelowo planujemy też rotować treść linku c2a, aby badać skuteczność poszczególnych zwrotów.

Jeśli macie pomysły lub komentarze, które przyczyniłyby się do rozwoju produktu, bardzo chętnie je poznamy. Mail kontakt@adkontekst.pl jest do Waszej dyspozycji.

optymalizuj.adkontekst.pl - tu znajdziecie ciekawe porady i case studies dot. Adkontekst i ContentStream

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obietnicą informujemy, że dziś wdrożyliśmy zmianę koloru linku call 2 action. Będzie on przybierał kolor, który został wybrany przez Wydawcę jako kolor tytułu. Będziemy analizowali wyniki.

optymalizuj.adkontekst.pl - tu znajdziecie ciekawe porady i case studies dot. Adkontekst i ContentStream

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności