Skocz do zawartości

Onet nie opłacił wykupionej domeny...?

bobeks

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie.. Mam od 5 lat domenę w .com. Domena opłacana w Onecie, w zeszłym roku przedłużyłem na 2 lata. Wracam w z urlopu i widzę, że domena już nie moja.. Jakieś reklamy tam latają..

Termin upłynął coś ok 16 lipca... w panelu Onet widzę, że mam ją aktywną do lipca 2011..

Na Whois - faktycznie wiszę jeszcze ja, ale do 16lipca 2010...

Co robić?

Stronka malutka, informacyjna, ale przynosiła parę zł miesięcznie (prywatnie). Dodatkowo dorobiłem się tam PR1, co wydaje się, pomagało innym moim stronom..

Jest szansa, że trwa jeszcze karencja i przywrócą mi stronę, czy już dzwonić do zaprzyjaźnionego prawnika??

pozdrawiam

Wybaczcie - jestem seo-amatorem - Domki Ustronie Morskie - zapraszają!

• Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeżeli opłaciłeś domenę w terminie a onet ci jej nie przedłużył, grzecznie zapytaj dlaczego znając życie odpiszą że wpłata do nich wpłynęła po czasie. To zrób sprawę w sądzie i wygrasz domena zostanie ci zwrócona jako straty moralne oraz koszta sprawy wraz z adwokatem jako odszkodowanie.

Z opłatą się nie wyłgają - bo rok temu w lipcu opłaciłem na 2 lata, co jest potwierdzone w Onetowym panelu - aktywny do lipca 2011..

Puściłem dzisiaj maila z zapytaniem - jutro pewnie będzie odpowiedź...

Co za czasy... na urlop nie można pojechać..

pozdro

Tak się zastanawiam - Panie i Panowie - czy komuś się taka sytuacja przydarzyła i jak z tego wybrnął?

Normalnie Niedziela zepsuta... jasny gwint..

Jutro muszę pędzić do banku - po wyciągi z zeszłego roku.. bo to wszystko płacone via internet lub karta..

pozdro

Właśnie się dokopałem do maili z zamówieniami i potwierdzeniami zapłaty z Onet..

No i teraz mnie ciekawi, co będzie...

Nawet jak odzyskam domenę, to sobie nie wyobrażam, ze w jakiś sposób nie zrekompensują mi braku dostępu do www, o wywaleniu z google nie wspomnę..

pozdro