Skocz do zawartości
  • jimmi
    jimmi

    2017 Content & SEO Predictions: A Discussion with Joe Pulizzi and Seth Besmertnik

       (1 opinia)

    W środę 25 stycznia odbył się webinar pod tytułem „2017 Content & SEO Predictions: A Discussion with Joe Pulizzi and Seth Besmertnik”, prowadzony przez Roberta Rose’a.

    Warto przedstawić jego uczestników, chociaż część z nich pewnie jest wszystkim znana:

    • Joe Pulizzi – guru światowego content marketingu, twórca Content Marketing Institute, 
    • Seth Besmertnik – współzałożyciel Conductor, jednej z większych i szybko rozwijających się agencji  SEO w USA;
    • Robert Rose – pracuje w Content Markieting Institute i jest odpowiedzialny za strategię firmy.


    Przedstawiono cztery prognozy, w którą stronę pójdzie SEO i CM w 2017 roku:

    1. Your Customer is Your Algorithm
    2. Less Social, Less Content 
    3. Content and SEO Teams Come Together
    4. Acquisitions for SEO.

     

     

    Zaznaczenie_050.png

    Your Customer is Your Algorithm
    Twój klient jest Twoim algorytmem

     

    Stwierdzenie wydaje się zupełnie niezrozumiałe, ale przesłanie jest już oczywiste: 
    poznaj swojego klienta, stwórz persony. Segmentacja klientów jest kluczem do tworzenia bardzo dobrych treści czy serwisów. Jednym blogiem nie da się skutecznie dotrzeć do wielu bardzo zróżnicowanych grup odbiorców. 
    Czyli dopiero jak pozna się odbiorców, warto szukać fraz kluczowych i optymalizować pod nie serwisy. A także publikować treści dostosowane do odbiorców w cenionych przez nich mediach.

     

    Zaznaczenie_049.png

    Less Social, Less Content
    Mniej social mediów, mniej treści

     

    Przesłanie kontrowersyjne, ale celne. Chodzi o to, aby być tam, gdzie są klienci, a nie zasypywać internetu produkowanymi na akord treściami. Firmy do paru lat starają się być wszędzie na każdej platformie SM, niezależnie od tego, czy mają tam realnych odbiorców. 
    Warto skupić się na miejscach, gdzie są klienci, i produkować treści potrzebne i wartościowe dla nich. 

     

     

    Zaznaczenie_048.png

    Content and SEO Teams Come Together
    Integracja zespołów contentowych i SEO

     

    To jest oczywiste: pozycjonerzy powinni współuczestniczyć w tworzeniu treści oraz jej publikacji. Dodatkowo wspomniano, że warto słuchać podpowiedzi seowców dotyczące tematyki tworzonych treści. Dzięki integracji powstaje synergia i tworzone treści przeważnie mają większy KPI. 

     

    Zaznaczenie_047.png

    Acquisitions for SEO
    Przejęcia na potrzeby SEO


    Coraz trudniej i dłużej zajmuje wbicie się na pozycje, a tym bardziej  zbudowanie społeczności  i renomy wokoło nowego serwisu.
     Nie ma co się ścigać w serpach, lepiej kupić serwisy z pierwszych miejsc.

    Prelegenci wyszli z założenia, że prościej i taniej jest kupić np. blog, który ma już ugruntowaną pozycję, niż się z nim ścigać. Kupuje się nie tylko sam blog, ale i  ludzi stojących za nim, dzięki czemu pozyskuje się cały zespół.  Do tej pory fora i blogi mają pewnie kłopoty z monetaryzacją ruchu, jak i  pozycji w serpach, więc przeważnie ich właściciele przychylnie podchodzą do oferty wykupu czy stałej współpracy. 

    Webinar skończył się sesją pytań i odpowiedzi, a także zaproszeniem na konferencję  C3 w Nowym Jorku.

    Edytowane przez jimmi

    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Próba komentarza do artykułu.

    Trochę się opóźniła publikacja miała być w czwartek następnego dnia bo webinarze :(

     

    I działają już komentarze pod artykułem, prawidłowo się wyświetlają jako posty

    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach



    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności